Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Getty

Het is niet de eerste keer dat ze zo'n gewaagd kapsel rockt.

ZIEN: Emma Watson (32) verrast fans met nieuwe look

Jolien Meremans
Jolien Meremans Webjournalist

Liefhebbers van Prada weten het misschien al: het luxelabel strikte een wereldster om zijn nieuwe parfum te promoten. Niemand minder dan Emma Watson pronkt namelijk sinds kort op de sociale media van het merk, al moet je wel twee keer kijken om haar te herkennen...

Dua Lipa maakt reclame voor Libre van Yves Saint Laurent, Johnny Depp doet dat voor Dior Sauvage, Keira Knightley voor Coco Mademoiselle van Chanel, Charlize Theron voor J’adore van Dior,... en Emma Watson sinds kort voor de nieuwe geur van Prada: Paradoxe. Dat kondigde het luxemerk zelf aan op Instagram. ‘Onze muze is meer dan alleen een muze. Meer dan alleen een gezicht. Meer dan de perfecte belichaming van de Prada-vrouw. Ze is de belichaming van vrouwelijke moderniteit, een viering van vrouwelijke multidimensionaliteit over de hele wereld’, schrijft het bij een prachtige foto van Watson.

Niet de eerste keer

En het is niet zozeer de campagne die veel aandacht trekt, maar wel Watsons nieuwe look. De actrice is met haar nieuw kapsel, een stoere pixie cut, namelijk bijna onherkenbaar! Het is niet helemaal duidelijk of het om een pruik of Emma’s echte haar gaat, maar het zou alleszins niet de eerste keer zijn dat ze voor een kort kapsel kiest. Een dikke tien jaar geleden waagde ze zich ook al eens aan een pixie cut. ‘Sommigen denken dat ik gek geworden ben, anderen vonden het dan weer geweldig’, vertelde ze daar toen over in The Independent. Wij waren toen al fan van haar coupe, en zijn dat nu opnieuw! Misschien toch maar stoppen met twijfelen en er zoals Watson gewoon voor gaan?

Leuk weetje: Emma duikt op in een kortfilm over het nieuwe parfum die ze zélf mocht regisseren en maakt zo dus haar regiedebuut. ‘Ik kan niet wachten om dit stukje kunst te delen en ik hoop dat je er net zoveel plezier aan beleeft als ik heb gehad tijdens het maken ervan’, schrijft ze op Instagram. In een eerste teaser voor die campagnevideo is ze zowel met lange haren, als met haar korte coupe te zien.

Het parfum is vanaf 22 augustus wereldwijd te koop. Kans is groot dat de volledige kortfilm dan ook gelost zal worden.

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

FLAIR STORIES

Partner Content

' ' ' '