Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Shutterstock

Misnoegde tv-klanten krijgen een compensatie.

Proximus kent grote storingen

Herlinde Matthys
Herlinde Matthys Webjournalist

Proximus kende de afgelopen dagen heel wat problemen. De telefoon, televisie en internetverbinding van hun klanten werkten niet naar behoren. Sommigen onder hen vroegen én krijgen nu een compensatie.


De storing begon gisterenavond. Tv-kijken ging plots niet meer, het internet lag plat en een sms’je sturen was niet mogelijk. De oorzaak voor die problemen was een elektriciteitspanne in een van de datacentra. De provider deed er alles aan om die zo snel mogelijk te verhelpen. Volgens Proximus zelf duurde de storing amper twee uur, maar heel wat klanten misten hun favoriete tv-programma of werden verhinderd te werken. Als gevolg uitten ze hun ongenoegen op sociale media.

Compensatie


Op sociale media werd de roep om een compensatie steeds luider, zeker toen er deze voormiddag opnieuw problemen waren met de diensten van Proximus. Wat de ‘slachtoffers’ vooral op de lever ligt, is dat ze de provider erg moeilijk konden bereiken met hun klachten. De klantendienst reageerde immers niet en ook de website van Proximus lag plat.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

https://twitter.com/RedFlamingo9/status/950687592151961600

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Excuses


Proximus zelf bood ondertussen zijn verontschuldigingen aan via sociale media én zal voor een tegemoetkoming zorgen. De provider geeft al zijn klanten 2 weken lang gratis toegang tot alle betalende tv-kanalen. Het gaat dan om kinder- en voetbalzenders, films en series.

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '