love island rewind
© Streamz

Toffe anekdotes, sappige verhalen én tips voor de nieuwe Islanders.

PREVIEW: in ‘Love Island Rewind’ blikken oud-deelnemers terug op hun avonturen in de villa

Het derde seizoen van ‘Love Island’ gaat binnenkort van start. Om je alvast in de juiste sfeer te brengen, zendt Streamz vanaf vandaag vijf reünie-afleveringen uit.

In ‘Love Island’ verblijven singles in een luxueuze villa op een tropisch eiland en moeten ze telkens koppels vormen in de hoop hun prince of princess charming te vinden én 25.000 euro te winnen. Wie alleen overblijft, moet onverbiddelijk met lege handen én zonder lief terug naar huis. We zaten het eerste seizoen dagelijks aan ons scherm gekluisterd om de liefdesavonturen van de Islanders op de voet te volgen. En binnenkort komt er een verse portie drama onze kant uit, want het nieuwe seizoen gaat van start.

Toffe terugblik

Om je geheugen wat op te frissen, zendt Streamz vijf reünie-afleveringen uit. Daarin blikken oud-deelnemers terug op hun tijd in de villa. In de eerste aflevering zien we het winnende koppel uit het vorige seizoen: Joan en Mert. De cuties veroverden niet enkel elkaars hart, maar ook dat van de kijkers thuis. Ze nemen ons even terug mee naar die mooie tijd en vertellen hoe het vandaag met hen gaat. Helaas zijn nu ze niet meer samen, en de nieuwe partner van één van hen komt zelfs even in beeld.

Verder passeren Remco en Imen de revue, die een wat woelige start kenden, maar uiteindelijk wel volop voor elkaar kozen. Tot bleek dat die eerste thuis nog een liefje had zitten. Oeps! Ook bombshell Fabienne die voor de nodige commotie zorgde, birdlover Lisa wiens hart gebroken werd, en bombshells Eilisch en Gianni die halsoverkop verliefd werden op elkaar vertellen toffe anekdotes én geven de nieuwe Islanders enkele handige tips mee.

‘Love Island Rewind’ kan je vanaf vandaag, donderdag 30 juni, bekijken op Streamz. Het nieuwe seizoen van ‘Love Island’ kan je vanaf maandag 11 juli dagelijks bekijken op Streamz.

' ' ' '