look both ways
© Netflix

'Ook het einde was best verrassend en dus zeker een reden om te kijken.'

‘””Look Both Ways”” laat zien dat je altijd op je pootjes terechtkomt, welk pad je ook kiest’

Elke maand tipt een van onze redactrices je een must-see. Een serie die je in een dag hebt uitgekeken of een film of documentaire die je maar niet loslaat. Tv-redactrice en bingewatcher van dienst Ysaline bekeek ter voorbereiding van haar interview met Lili Reinhart de nieuwe Netflixfilm ‘Look Both Ways’ en werd omvergeblazen.

Waarover gaat ‘Look Both Ways’?

In ‘Look Both Ways’ wordt Natalie’s leven op de avond van haar afstuderen gesplitst in twee parallelle realiteiten nadat ze een zwangerschapstest doet. Hoe zal haar leven lopen als de test negatief is en ze toch met haar beste vriendin Cara kan verhuizen naar Los Angeles. Of hoe zal het eruitzien als ie positief is en ze moet achterblijven in Austin met de vader van haar kind? In de film komen we beide uitkomsten tegelijkertijd te weten!

Personage in de spotlight: Cara

Ik ben misschien een beetje bias omdat ik Aisha Dee, die Cara speelt, al ken uit ‘The Bold Type’. Maar in beide realiteiten is Natalie’s beste vriendin er door dik en dun voor haar. Of ze nu een positieve zwangerschapstest aflegt of een negatieve: Cara bewijst dat ze iemand is waar Natalie op kan rekenen. Of haar vriendin nu drie zwangerschapstesten nodig heeft, ruimte om in haar eentje even goed te huilen, een knuffel of een goed feestje: voor alles kan ze bij Cara terecht. Zelfs als Natalie even andere prioriteiten heeft, dan haar weekendje met haar bestie, geeft Cara niet op. Het is een vriendin die iedereen wil in z’n leven.

Waarom moet je ‘m absoluut kijken?

In ‘Look Both Ways’ volgen we Natalie’s leven na een positieve én negatieve zwangerschapstest en zien we dat welk pad je ook kiest, het leven vol ups-and-downs zit, maar dat het altijd weer goedkomt. Of je nu voor je carrière gaat of je gezin: je komt sowieso op je pootjes terecht. Dat geeft je hoop voor de toekomst, want iedereen weet dat het soms eens wat moeizamer gaat. Daarnaast bevat de film humoristische en romantische elementen die er echt een feelgoodfilm van maken. Ook het einde was best verrassend en dus zeker een reden om te kijken.

‘Look Both Ways’ is nu te streamen via Netflix.

Meer #FlairBingeClub:

' ' ' '