do revenge
© Netflix

'Riverdale'-actrice Camila Mendes en 'Stranger Things'-actrice Maya Hawke zetten een knap staaltje acteerwerk neer.

‘””Do Revenge”” zit vol fabulous outfits, bekende gezichten en plottwists’

Elke maand tipt een van onze redactrices je een must-see. Een serie die je in een dag hebt uitgekeken of een film of documentaire die je maar niet loslaat. Tv-redactrice en bingewatcher van dienst Ysaline bekeek tijdens een girls night ‘Do Revenge’ op Netflix en was héél aangenaam verrast.

Waarover gaat ‘Do Revenge’?

It-girl Drea (Camila Mendes) zit op het hoogtepunt van haar middelbare schoolcarrière, maar wanneer haar sekstape gelekt wordt, waarschijnlijk door haar lief en koning van de school Max (Austin Abrams), komt haar hele leven op z’n kop te staan. Eleanor (Maya Hawke) is een awkward nieuwe student die ontdekt dat ook haar oude pestkop, Carissa (Ava Capri) die op haar dertiende een gerucht over Eleanor verspreidde op zomerkamp, op haar nieuwe school zit. Wanneer Drea en Eleanor elkaar toevallig leren kennen, ontdekken ze dat ze één ding gemeenschappelijk hebben: ze zinnen beiden op wraak. Dus sluiten ze een onwaarschijnlijke en geheime vriendschap om wraak te nemen op elkaars kwelgeesten.

Personage in de spotlight: Drea

‘Naarmate de serie vordert, zal je ontdekken dat Drea, gespeeld door ‘Riverdale’-actrice Camila Mendes niet altijd bepaald de liefste persoon is, maar haar outfits? Die zijn to die for! Welk plannetje ze met Eleanor ook smeedt: ze ziet er altijd fabulous en tot in de puntjes verzorgd uit. Ik weet meteen naar welke stuks ik volgende lente op zoek ga!

‘Ik vermeldde het hierboven al, maar de outfits in de film zijn werkelijk prachtig. Niet alleen die van Drea, maar ook de schooluniformen en de looks van de andere studenten zijn om u tegen te zeggen. Zeker een reden om te kijken, dus.

Daarnaast doen er heel veel bekende streaminggezichten mee in ‘Do Revenge’. ‘Riverdale’-actrice Camila Mendes en ‘Stranger Things’-actrice Maya Hawke spelen de hoofdrollen. Ook ‘Dash & Lily’-acteur Austin Abrams, ‘Love, Victor’-actrice Ava Capri, ’13 Reasons Why’-actrice Alisha Boe, ‘Outer Banks’-acteur Jonathan Daviss, ‘Pretty Little Liars’-actrice Maia Reficco, ‘Game of Thrones’-actrice Sophie Turner en nog meer!

En tenslotte zit de film vol plottwists. Terwijl ik aanvankelijk had verwacht dat dit eerder een voorspelbare chickflick zou zijn, was niets minder waar. Enkele gebeurtenissen deden mijn mond openvallen en ik was twee uur aan het scherm gekluisterd.’

‘Do Revenge’ is nu te streamen via Netflix.

Meer #FlairBingeClub:

' ' ' '