BESTEMMING X

Wat een podiumbeest!

PREVIEW: Gino laat alle remmen los tijdens zangopdracht in ‘Bestemming X’

De waanzinnige reis in ‘Bestemming X’ zit er halfweg op en voor de laatste vijf kandidaten gaat het sluwe spel genadeloos verder. Dit keer zullen ze onder meer niet enkel hun beste beentje, maar ook hun beste stem moeten voorzetten in een van de opdrachten. Gino ontpopt zichzelf als een echt podiumbeest!

Terwijl de kandidaten vorige aflevering te horen kregen van Kevin Janssens dat ze zich in Italië bevonden, staan ze er nu veel slechter voor. Na 15 (!) uur lang gereden te hebben, houdt de bus plots halt en moeten ze uitstappen. De ruiten bleven deze keer de hele rit lang geblindeerd, dus de vijf laatste deelnemers hebben er geen benul van waar ze zich precies bevinden. Om daar verandering in te brengen, moeten ze slagen in een opdracht en die is dit keer wel heel muzikaal!

Stop-de-bandronde

De groep kreeg voor vertrek de opdracht om een nummer uit het hoofd te leren. Wie deze uitdaging serieus nam, kan vandaag zijn of haar pollekes kussen! Ze moeten namelijk optreden terwijl juryleden uit vijf werelddelen punten geven op hun zangkunsten én performance. Wie de meeste punten scoort, krijg een belangrijke tip over hun locatie. Natuurlijk is er nog een addertje onder het gras, want te midden van hun optreden mogen de andere kandidaten op een rode knop duwen waardoor het geluid plots wegvalt. De opdracht is om verder te zingen en de draad moeiteloos weer op te pikken als het geluid opnieuw aanspringt. Een spannende stop-de-bandronde!

Gino is een man van vele talenten, want hij blijkt een echt podiumbeest te zijn. Zonder gêne smijt hij zich volledig in zijn optreden en laat hij werkelijk alle remmen los op ‘Iedereen is van de Wereld’ van The Scene. Zelf wanneer de muziek stopt, danst en zingt hij alsof hij niks anders deed de voorbije jaren. Wij zijn fan! En we zijn vooral ook benieuwd naar de optredens van de andere deelnemers.

Kampeertripje

Nadat de deelnemers zich even wereldsterren waanden, worden ze terug met de voetjes op de grond gezet tijdens een kampeertripje. Ze slapen te midden van een bos, tussen de beren. Wanneer ze gezellig rond het kampvuur zitten, krijgen ze alweer een opdracht. Volgens sommigen is deze uitdaging poepsimpel, maar de realiteit blijkt helaas anders… De inzet is opnieuw hoog, want de winnaar mag plaatsnemen in de VIP-ruimte waar hij/zij opnieuw tips krijgt over hun locatie.

‘Bestemming X’ zie je elke maandag om 20u35 op VTM.

' ' ' '