Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Het verhaal van een sterke vrouw

Tilak-een glossy met een mening

Met het glossy magazine ‘Tilak’ wil Broederlijk Delen het dagelijkse leven van de Indiase vrouw onder de aandacht brengen die elke dag vecht om uit de armoede te geraken. Een ontroerend verhaal in een glossy verpakking! Een magazine dat je gewoon moet hebben.

Met de slogan ‘Tilak heeft ook talent!’ wil Broederlijk Delen dit jaar de inheemse bevolking van India in de kijker plaatsen. En dit doen ze wel op een heel eigenzinnige manier. Zo heeft de organisatie onlangs een glossy magazine gelanceerd met op de voorpagina de Indiase vrouw Tilak.

Waarom nu eigenlijk een glossy? In het westen heb je namelijk iets bereikt als je een eigen personality magazine kan uitgeven. Waarom kan dat dat niet voor een indiase vrouw zoals Tilak die elke dag al haar talent gebruikt om de armoede te overwinnen?!

Daarom verdient ze, meer nog dan eender welke BV, een eigen magazine vindt men bij Broederlijk Delen. Met deze eenmalige glossy worden dan ook de armsten van India in de kijker geplaatst en maak je kennis met het ‘andere’ India.

Met de steun en medewerking van onder andere Kristien Hemmerechts, Stefan Blommaert, Lotte Debrouwere, Gretel Van den Broek, Yves Desmet, Gène Bervoets, Dimitri Leue, De Madammen (Radio2) en Marleen Merckx is het dan ook een fantastisch magazine geworden met een intrigerende inhoud!

Rep je dus naar de dagbladhandel en steun zo Broederlijk Delen. En vrouwen zoals Tilak. Voor amper 5,95 euro kan je reeds een leven veranderen.

Bekijk hier het filmpje
Website Broederlijk Delen

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '