Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

'Nuori is een Scandinavisch skincaremerk dat 100% verse producten maakt, en dat mag je best letterlijk nemen. Er wordt nooit iets verkocht dat ouder is dan drie maanden.'

Flair Beauty testteam: Vital Facial Cream van Nuori

Eva (25) komt de deur niet uit zonder een laagje mascara. Naast een obsessie voor fashion & beauty koestert deze Russische een grote liefde voor rode lipstick, die bijna even sterk is als haar girl crush op Victoria Beckham.


 

Vital Facial Cream van Nuori: 9/10


Prijs/kwaliteit

De producten van Nuori zitten in een hogere prijsklasse dan gemiddeld, maar gezien hun puurheid vind ik het een heel eerlijke prijs.

Geur/textuur

De witte dagcrème heeft een lichte, smeuïge textuur die snel wordt opgenomen door de huid. De zachte geur, die typisch is voor een dagcrème, is onopvallend.

Pluspunten

  • De crème is 100 % vers gemaakt. Er staat steeds een productiedatum op de verpakking die nooit ouder is dan drie maanden.
  • De crème bevat hydraterend hyaluronzuur en dringt snel in de huid. Hij laat een gezonde gloed achter en mijn gezicht voelt de hele dag soepel aan.
  • Hij is geschikt voor alle huidtypes, ook op mijn gemengde huid klaart hij de klus goed, zonder dat ik een glimmende T-zone heb tegen het einde van de dag.
  • Omdat de producten van Nuori vers gemaakt worden, bevat de crème geen synthetische stoffen zoals conserveermiddelen.


Minpunten

Ik kan niet meteen een minpunt bedenken om eerlijk te zijn, maar ik vermoed dat de prijs veel mensen kan tegenhouden om het product te proberen.

Zou ik het opnieuw kopen?

Zeker! Ik heb Nuori nog maar recent ontdekt en wil het hele assortiment uittesten. Hierna wil ik de cleanser testen, waar ik al veel positieve dingen over heb gehoord.

Ik heb Nuori ontdekt tijdens een bezoek aan Labelchic in Brussel, waar het merk voor het eerst voet heeft gezet op Belgische bodem. Nuori is een Scandinavisch skincaremerk dat 100 % verse producten maakt, en dat mag je best letterlijk nemen. Volgens de filosofie van Jasmi Bonnén, de grondlegster van het merk, werkt een vers verzorgingsproduct namelijk beter in op de huid. Daarom produceert het merk om de drie maanden een nieuwe lading beautyproducten, en wordt alles ouder dan drie maanden niet langer verkocht. Op elke verpakking vind je dan ook twee verschillende data: de datum van productie en een vervaldatum, die zo’n zes maanden later valt. Normaal moest ik tot in Brussel gaan om nieuwe producten bij Labelchic te ontdekken, maar de winkel heeft sinds juni een webshop gelanceerd die alles op mijn deurstoep levert.

Vital Facial Cream – € 65 – Nuori, verkrijgbaar bij Labelchic Store, Antoine Dansaert 95 in Brussel of online.

Lees meer beautyreviews:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '