Home Lifestyle Oordeel zelf: is deze spot van Coca-Cola smakeloos of hartverwarmend?

Oordeel zelf: is deze spot van Coca-Cola smakeloos of hartverwarmend?

De meningen zijn verdeeld.

Vanaf juni 2018 mogen vrouwen in Saudi-Arabië eindelijk met de auto rijden. Een historische gebeurenis, die ze bij Coca-Cola besloten te vieren met een nieuw reclamespotje. Maar niet iedereen is te spreken over het filmpje: terwijl de ene het toejuicht, vindt de ander het smakeloos. Aan jou om te oordelen.

In het spotje, getiteld ‘Change has a taste‘, zien we een vader die zijn dochter voor het eerst leert autorijden. Omdat ze steeds bruusk tot stilstand komt, besluit de vader om een geopende fles cola op het dashboard te plaatsen. Het meisje moet terwijl ze rijdt proberen te voorkomen dat het flesje omvalt.

Smakeloos of hartverwarmend?

Volgens Coca-Cola is het spotje een ode aan de stap voorwaarts voor vrouwenrechten in Saudi-Arabië, maar de meningen op het internet zijn verdeeld.

Sommigen vinden het spotje geweldig en prijzen Coca-Cola voor de mooie boodschap.

Maar er zijn ook heel wat mensen het er niet mee eens. Volgens hen maakt Coca-Cola gebruik van een historische gebeurtenis om er zelf profijt uit te halen.

Wat vind jij?

Lees ook:

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.