Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Unsplash

En dat mag je behoorlijk letterlijk nemen.

Van deze reis door Ierland gaat jouw hart sneller slaan

Tourism Ireland wil de liefde voor het eiland Ierland aanwakkeren. Ze zetten daarom in op de wereldwijde campagne ‘Fill Your Heart With Ireland’, die onbekende Ierse bestemmingen in de spotlights moet zetten. En dat gebaseerd op de hartslaggegevens van twee wel erg gelukkige testpersonen.

Een Zweeds koppel mocht op uitnodiging van Tourism Ireland een reis maken doorheen het hele eiland. Het echtpaar was nooit eerder in Ierland geweest en bezocht verschillende onbekende(re) stadjes en natuurbestemmingen en deed tal van activiteiten. Het enige dat ze daarvoor moesten doen, was hun hartslag vakkundig bijhouden tijdens hun tripje.

Aan de hand van die gegevens filterde het toeristische marketingbureau de plekken eruit die de meeste indruk hadden gemaakt op de Zweden. Lees: waar hun hart letterlijk sneller van ging slaan. De campagne ‘Fill Your Heart With Ireland’ is het resultaat van een schijnbaar onvergetelijke reis voor het gelukkige koppel. Het toont 17 minder bekende plekken op het eiland en ook enkele van de meest voor de hand liggende attracties.

De gekozen bestemmingen zijn nog niet ontdekt door buitenlandse bezoekers’, verduidelijkt Niall Gibbons van Tourism Ireland. ‘Daarnaast is er veel aandacht voor outdoor activiteiten zoals fietsen, wandelen en kajakken. We zijn ervan overtuigd dat onze nieuwe campagne het eiland Ierland onderscheidt van de concurrerende bestemmingen.’

De campagne werd vorige maand gelanceerd in Groot-Brittannië, de Verenigde Staten, Frankrijk en Duitsland, maar zal dit voorjaar ook in België verder uitgerold worden.


https://www.youtube.com/watch?v=_l87IYrb9Us

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '