Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© YouTube: crookedpixel

HILARISCH: Mr. Bean kruipt in de huid van Charlize Theron in parodie op Dior-reclame

Jolien Meremans
Jolien Meremans Webjournalist

Een met goud gevuld zwembad, een blonde pruik en een paar gewaagde poses, meer leek Rowan Atkinson (aka Mr. Bean) niet nodig te hebben om in de huid van Charlize Theron (44) te kruipen. Hij speelde – zonder het zelf te weten! – mee in een parodie op de bekende reclamespot voor het ‘J’adore Absolu’-parfum van Dior. En geloof het of niet, maar de gelijkenissen zijn treffend!


Het is al meer dan 14 jaar geleden dat we Charlize voor het eerst zagen verschijnen in een reclamespot van Dior. En hoewel ze haar job als model in de spots voortreffelijk uitvoert, waren een aantal snoodaards er rotsvast van overtuigd dat Atkinson op zijn minst aan de elegante poses van de actrice kon tippen. En of hij dat deed!

Deepfake-programma


Dat de acteur de beste en meest grappige rolletjes als geen ander kan vertolken, staat als een paal boven water. Maar Charlize Theron na-apen? Dat hadden we nu niet meteen van hem verwacht. Toch leek het wel alsof hij zijn vertrouwde personages Mr. Bean en Johnny English heel eventjes aan de kant schoof en in een gouden zwembad dook.

Je leest het goed: ‘leek’. Want Atkinson wist namelijk niet dat hij in de parodie te zien was. Zijn aparte verschijning in de clip laat nochtans uitschijnen van wel... De parodie is namelijk het werk van een paar heel goede YouTubers die het gezicht van de acteur door middel van een deepfake-programma op dat van Charlize plakten en zo een hilarisch resultaat in elkaar flansten. Oordeel vooral zelf:

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '