Je kan de ontwerpen van Dolce & Gabbana voortaan niet alleen dragen, maar ook opeten. Say what?! Nee, het designersduo bracht geen eetbare slipjes uit, maar wél een exclusieve pastalijn.
Mode en eten, vooral koolhydraatrijk voedsel, was nooit echt een goed huwelijk. Designers Domenico Dolce en Stefano Gabbana maken daar nu een einde aan, want ze brengen hun eigen pasta uit. De Italiaanse mannen sloegen daarvoor de handen in elkaar met het bekende pastamerk Pastificio di Martino.
Exclusief
Is een echte Dolce & Gabbana nog een beetje te duur, probeer dan eens een van hun acht pastasoorten: spaghetti, penne, tagliatelle, enzovoort. Ze zitten niet verpakt in een ordinaire plastic folie, maar in een luxueuze metalen doos. Je moet er snel bij zijn, want wereldwijd worden er maar 5.000 dozen verkocht.
100 euro
Voor een stijlvolle pasta zak je het best af naar Bologna of Napels, waar pastaproducent Pastificio di Martino een aantal winkels heeft, of naar Harrods in Londen. Kerstshoppen werd net nóg interessanter. Voor een door Dolce & Gabbana gepimpte spaghetti bolognaise betaal je wel zo’n 100 euro.
Keukenschort
Wie de modieuze sliertjes ook fashionable wil klaarmaken, kan een keukenschort kopen van de modeontwerpers. Al is de kans dat je daar op wil morsen, ook bijzonder klein. Het model dat de schort voorstelde op Instagram was niemand minder dan la mamma van Stefano Gabbana. De Dolce & Gabbana-modellen zullen waarschijnlijk niet zo veel van de pasta mogen eten, maar wij willen wel supergraag eens proeven.
https://www.instagram.com/p/BawqaAylmfJ/?taken-by=stefanogabbana
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Lees ook: