Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Van een Griekse god tot een vieze plakboel...

7 vrouwen over de vakantievrijpartij die ze nooit zullen vergeten

Een exotisch strand, zoete cocktails en overal mannen en vrouwen in badkleding. De zomervakantie lijkt wel gemaakt voor stomende vakantieseks. 7 vrouwen vertellen over hun meest wilde, idyllische én mislukte pogingen tot onvergetelijke zomerseks.

Hoé oud ben jij?

Evelien (26): ‘Tijdens mijn verblijf in Spanje huurde ik met een groep jongeren een huis. Onder hen ook een jongen uit Colombia. Na een van onze feestjes belandde ik onverwacht met hem in bed. Het is waar wat ze zeggen over latino’s: de seks was ge-wel-dig. Nog nooit heeft iemand me zo laten genieten van orale seks of heb ik gevreeën met iemand die zo’n uithoudingsvermogen had. Hij bleef maar doorgaan en stond na een orgasme meteen weer paraat. Bovendien voelde hij heel goed aan wat ik wilde, zonder dat ik iets hoefde te zeggen. Dat soort passionele seks had ik nooit eerder gehad. Een paar dagen later zijn we opnieuw met elkaar in bed gedoken. Pas na die tweede keer begonnen we ook met elkaar te praten. Ik vroeg hem hoe oud hij eigenlijk was. Ik schrok me een ongeluk: hij was nog maar net achttien! Toen ik mijn leeftijd zei, trok hij net zulke grote ogen. Het was tenslotte een leeftijdsverschil van zeven jaar. Nu ja, dat heeft ons er in ieder geval niet van weerhouden om het nog een paar keer met elkaar te doen alvorens we afscheid moesten nemen. Te jong of niet, hij blijft mijn meest memorabele vakantielief.’

Griekse god

Ditte (30): ‘Als fervent hardloopster neem ik altijd mijn loopschoenen mee op vakantie. Elke ochtend sta ik dan een uurtje vroeger op om voor de hitte een toertje te lopen aan het strand. Dat is overigens een fantastische manier om locals te ontmoeten. Zoals dat gaat onder hardlopers, spreken we elkaar aan tijdens de drink- of stretchpauzes. Zo ontmoette ik in Griekenland ook Dimitris, een collega-hardloper uit de regio. De eerste ochtend hadden we een beleefd kennismakingsgesprek en spraken we af om de ochtend erna samen te lopen. Na die tweede loopdate vroeg hij me uit voor een etentje. Waarom ook niet? Ik was single en had geen verplichtingen ten opzichte van mijn reisgenoten. Die avond heb ik al het beste wat Griekenland te bieden heeft mogen ontdekken: overheerlijke moussaka, lekkere metaxa en bloedhete mannen. We hebben de rest van de week samen gejogd en zijn nog twee keer op date geweest. Daarna hebben we elkaar nooit meer gezien of gehoord. Maar wanneer ik in die specifieke loopschoenen ga joggen, denk ik altijd even terug aan mijn Griekse god.’

De jacht is geopend

Pam (29): ‘Ik verjaar in de zomer. Voor mijn zeventiende verjaardag kreeg ik een fantastisch cadeau van mijn ouders: ik mocht voor het eerst zonder hen op vakantie, met vriendinnen. Mijn twee besties en ik sprongen een gat in de lucht. Het konkelfoezen kon meteen beginnen. We zouden onze koffers inpakken en alle sexy outfitjes onderaan verstoppen. Je kent dat wel, echt tienergedrag. Op het vliegtuig dachten we maar aan één ding: jongens, jongens en nog eens jongens. Zodra we één voet op Spaanse bodem gezet hadden, begon de jacht. Zo leerde ik ook Diego kennen. Het klikte meteen. De hele vakantie waren we onafscheidelijk. We liepen hand in hand, zoenden, knuffelden. De vakantieliefde was groot. Op de voorlaatste avond zijn mijn twee vriendinnen zonder mij op stap gegaan en heb ik de avond met Diego doorgebracht in ons appartement. Daar heeft mijn Spaanse vakantielief me toen ontmaagd. Het was een fantastische ervaring. Ik was smoorverliefd, hij was heel lief en zacht voor me, en na die avond van geklungel en gedoe konden we afscheid nemen en hoefde ik me geen zorgen te maken over het feit of ik wel goed genoeg was in bed (lacht).

Waar kan ik me verstoppen?

Sandy (25): ‘Vorig jaar ging ik met een paar single vriendinnen op vakantie in Kreta. In de pool- en snackbar van ons hotel werkte een leuke jongen. Het klikte wel. Op de vijfde avond van ons verblijf ben ik met hem naar bed gegaan. Helaas was hij vreselijk slecht in bed. Een mengeling van een hijgende hond en een Duracelkonijn. De horror! Na die nacht kon de week voor mij niet snel genoeg voorbijvliegen. De twee overige dagen hebben mijn vriendinnen mijn drankjes besteld aan de bar. Heel erg voor die poolboy, maar ik wilde hem echt niet meer onder ogen komen.’

Met vier in één bed

Kyala (25): ‘Op mijn achttiende ging ik samen met mijn toenmalige beste vriendin naar Lloret de Mar, een vakantiebestemming die bekendstaat voor z’n wilde feestjes. Op een van die dronken avonden ontmoetten we Carlos, een lekkere local. Ook zijn vriend Juan mocht er zijn. We dansten de hele avond met z’n vieren. Dat kwartet zette zich ook verder in het appartement dat we huurden. Nadat we ons werkelijk ladderzat hadden gedronken, zijn we met vier in bed beland. Het werd al snel duidelijk dat de jongens van het kwartet niet aan hun proefstuk toe waren. Mijn bestie en ik hebben daarentegen geen enkele keer oogcontact met elkaar gemaakt. Dat zou alles heel erg ongemakkelijk gemaakt hebben. Uiteindelijk heb ik met Carlos geslapen en zij met Juan en hebben we de ochtend erna gewoon samen ontbeten. Nu ik wat ouder ben, zou ik zulke stoten nooit meer uithalen, maar spijt heb ik niet. Een wilde jeugdzonde waar we als we grootmoeders zijn vast nog om zullen lachen.’

Mama en papa zijn ‘even bezig’

Wendy (33): ‘Wanneer mijn man en ik onze zomervakantie boeken, hebben we maar één absolute vereiste voor het hotel: er moet een uitgebreide kinderclub aanwezig zijn. Heerlijk om de kleintjes daar een uurtje te droppen en écht onbezorgd en ongestoord kunnen vrijen in een romantisch aangeklede hotelkamer zonder rondslingerend speelgoed, krijsende koters of tijdsdruk.’

Vieze plakboel

Lore (23): ‘Ik haat vakantieseks. Ik kan sowieso al niet goed tegen warmte, maar als je dan ook nog in je eigen zweet en dat van je partner kan zwemmen, vind ik er helemaal niets opwindends aan. Onder de douche kan het nog net, maar in de meeste hotels komt er alleen een pisstraaltje uit de sproeier, waardoor ook dat niet bepaald een geile ervaring is.’

Onder de blote hemel

Sarah (24): ‘Mijn vriend en ik hebben een tent waarvan je een stuk van het dak kan openritsen. Heel leuk om zo toch discreet te kunnen vrijen onder de blote sterrenhemel.’

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier