Home celebs Khloé Kardashian zegt spijt te hebben van sommige scènes in ‘Keeping Up...

Khloé Kardashian zegt spijt te hebben van sommige scènes in ‘Keeping Up with the Kardashians’

Als we besluiten zaken niet te filmen, zijn mensen boos. Maar als we te veel filmen, zeggen ze: 'Oh, dat had je nooit mogen filmen'.

De Kardashians staan erom bekend álles te delen. Is het niet via hun realityserie ‘Keeping Up with the Kardashians‘, dan wel via sociale media. Maar van sommige dingen hebben ze spijt, vertelt Khloé Kardashian (33) nu in een interview.

Keeping Up with the Kardashians‘ (‘KUWTK’) is een van de langst lopende realityseries ter wereld (de eerste aflevering dateert van oktober 2007) en belicht de (niet altijd even) glamoureuze levens van Kim Kardashian en haar familie.

‘Het is misschien sappig voor de kijkers, maar niet voor ons’

Zo zaten miljoenen kijkers op de eerste rij toen Bruce Jenner in 2015 aan de Kardashian-clan aankondigde voortaan liever als Caitlyn door het leven te gaan.

Ook de beelden van het moment waarop Kim (36) aan haar zussen Khloé (33) en Kourtney (38) vertelt wat er gebeurde in het Parijse hotel op de nacht dat ze overvallen werd, gingen de wereld rond.

Beide ervaringen, zegt Khloé nu in een interview met Glamour, had de familie liever privé gehouden. ‘Niet elke aflevering is sappig voor ons, het is alleen maar sappig voor het publiek’, aldus Khloé. ‘Dingen zoals Kims overval of Caitlyns transformatie hadden we liever nooit gefilmd.

‘We denken nooit: oooh, laten we dit doen voor seizoen negen’, gaat Khloé verder. ‘Dit is ons leven en dit zijn de dingen die gebeuren. Het is grappig: wanneer we besluiten om zaken niet te filmen, zijn mensen boos. Maar als we te veel filmen, zeggen ze: “Oh, dat had je nooit mogen filmen”. Het is een eeuwig dilemma.’

Spijt van tamponreclame

In hetzelfde interview vertelt Khloé dat ze ook de sponsordeals betreurt die ze jaren geleden aanging. ‘Ik besefte pas tegen het vierde of vijfde seizoen wat voor kansen KUWTK bood op vlak van sponsordeals. Ik was jong, het boeide me zo niet‘, meent Kims zusje.

Soms vroeg ik mezelf af: waarom doe ik dit?

‘Ik was ook zwaarder toen, waardoor ik minder sponsordeals kreeg. Merken wilden zich liever linken aan Kim of Kourtney, wat helemaal oké is. Alleen is het triest om te weten dat de meeste merken uitsluitend geïnteresseerd zijn in mooie, schattige, slanke meisjes.

De deal waar Khloé het meest spijt van heeft? Een campagne Kotex-tampons. ‘Er waren dingen waarvan ik dacht: waarom doe ik dit? Zo heb ik ooit reclame gemaakt voor een tamponfabrikant. Achteraf vroeg ik me af waarom ik dit zo graag wilde. Maar ik was jong en voelde een zekere druk op m’n schouders. Mijn zussen kregen allemaal leuke deals en ik dacht: moet ik ook iets doen? Is een tamponcommercial het enige wat ik kan krijgen? Oké, dan ga ik ervoor.

Verstand komt met de jaren, Khloé!

Bron: Buzzfeed

Nog meer nieuws over de royal family van Hollywood: 

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.