Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Facebook Koen Gelderman‎

'De winkel van ons allemaal.'

WAUW: deze papa werd op een hartverwarmende manier verrast door bol.com

Koen Gelderman had een tijdje geleden enkele babyspullen gekocht via bol.com. Helaas werd zijn tweeling te vroeg geboren. Koen vroeg aan de winkel of hij zijn bestelling terug mocht sturen. Wij kregen tranen in onze ogen van de manier waarop bol.com zijn retour behandelde. Wat een mooi gebaar! 

Op bol.com vind je een enorm aanbod aan babyspullen. Koen Gelderman vond er zijn keuze en bestelde twee draagbare wiegjes op de webshop. Maar helaas werden zijn kinderen te vroeg geboren en mochten ze pas vier maanden na de geboorte het ziekenhuis verlaten. 

 

Koen kon zijn bestelling nooit gebruiken en de retourdatum was ondertussen al overschreden. Toch stuurde hij een mail naar de winkel en een halfuur later kreeg hij al telefoon. Van de uiterst vriendelijke medewerker mocht Koen zijn bestelling terugsturen en hij kreeg zelfs zijn volledige bedrag terug. Deze service kon Koen appreciëren. 

 

Pakketje aan de deur

 

Maar gisteren stond er opeens een pakje van bol.com voor de deur. Koen was verbaasd, want hij had niets meer besteld. 

 

Vol nieuwsgierigheid opende hij het pakje. In de doos zaten twee knuffels voor zijn tweeling met een kaartje van de medewerker die Koen geholpen had. 'Wat een ongelofelijke service en na 4,5 maand door te hebben gebracht in het ziekenhuis met onze kinderen zijn dit soort acties ineens heel veel waard', schrijft de man op Facebook. *SMELT*

 

 

Bol reageerde op zijn status en wenst het gezin nog veel geluk toe.

 

 

Nog meer mensen met een goed hart:

 

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '