Home Uit & thuis AWWW: student raakt gevoelige snaar met kerstreclame

AWWW: student raakt gevoelige snaar met kerstreclame

Van een geslaagde schoolopdracht gesproken!

Screenshot YouTube: njcreative
Elke jaar rond Kerstmis ontroert warenhuis John Lewis iedereen met een emotioneel reclamespotje. Een Britse student liet voor een schoolopdracht zijn montagekunsten zien, en zijn video ging meteen viraal. 

Elk jaar opnieuw krijgen wij waterige oogjes door de kerstreclame van warenhuis John Lewis. En dat is ook dit jaar het geval, dachten we. Een Britse student nam het internet namelijk beet met een kerstspotje in de stijl van het warenhuis. 

Student Nick Jablonka gooide voor een schoolopdracht een video online over een sneeuwpop, en duizenden mensen waren er meteen van overtuigd dat de kerstreclame van John Lewis kwam. Maar niet, dus… 

Nicks talent werd wel door iedereen geappreciëerd, inclusief John Lewis zelf. De filmmaker ontving immers al een uitnodiging om bij het bedrijf langs te komen. 

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

In 2015 ontroerde John Lewis het internet met de reclame 'Man On The Moon', en in 2014 speelde een pinguïn de hoofdrol in hun kerstspot. Hou je zakdoek al maar klaar! 

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Hier staat ingevoegde content uit een social media netwerk dat cookies wil schrijven of uitlezen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Lees ook: