Home FASHION & BEAUTY Goed nieuws voor meisjes met een maatje meer

Goed nieuws voor meisjes met een maatje meer

Dat big ook beautiful is, weten wij allang. Maar nu lijken eindelijk ook de modemerken mee, met Diesel op kop!

Voor de nieuwe campagne van Diesel wilde artistiek directeur Nicola Formichetti, die ook voor Mugler ontwerpt en Lady Gaga kleedt, niet alleen typische modellen. Onder het motto 'Diesel Reboot' castte hij naar eigen zeggen "een verscheidenheid aan karakters, mensen die mooi zijn op hun eigen unieke manier."

Concreet betekent dat dus géén ideale maten, maar creatieve meisjes met stijl en inhoud, en daar zitten ook een paar rondere chica's tussen. De designer vond de gelegenheidsmodellen – van kunstenaars tot studenten – vooral via Tumblr en liet ze fotograferen door Nederlands fotografenduo Inez en Vinoodh.

Wat zal dat voor een verademing zorgen in de pagina's van Vogue, dat de originele campagne als eerste heeft geprint in het Amerikaanse septembernummer.

Diesel

Wij lazen het nieuws over Diesel Reboot trouwens op de Facebook van Curvies, een nieuwe Belgische webshop vol hippe plus-size fashion die 1 oktober de virtuele deuren opent.

Hou de pagina zeker in de gaten voor meer nieuws als je net als wij zin hebt in mooie mode voor maatjes meer!

Vind je dit artikel leuk?
Deel het met je vrienden:

Delen op Facebook

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.