Home FASHION & BEAUTY Beauty Anastasia Beverly Hills opent een pop-up in Maasmechelen Village

Anastasia Beverly Hills opent een pop-up in Maasmechelen Village

© Anastasia Beverly Hills - Maasmechelen Village

Spendeer jij ‘s ochtends maar wat graag enkele extra minuten in de badkamer zodat je eyebrows on fleek zijn? Dan hebben we een leuk nieuwtje voor jou! Anastasia Beverly Hills, het beautymerk dat erom bekend staat je de perfecte wenkbrauwen te bezorgen, opent een pop-up in Maasmechelen Village. Hoog tijd dus voor een uitje naar het outletshoppingcentrum!

Het is in 1997 dat Anastasia Soare haar gelijknamige merk en beautysalon in Beverly Hills op poten zette. Drie jaar later lanceerde ze vervolgens haar allereerste make-uplijn, en die behoort ondertussen tot een van de favorieten van heel wat Hollywoodsterren. Het geheim van haar succes? Dat is hoogstwaarschijnlijk toe te schrijven aan haar beroemde Golden Ratio®-techniek, die gebaseerd is op een wiskundige verhouding om de ideale balans in een gezicht te definiëren. Anastasia leerde tijdens haar kunststudies de heilige geometrie kennen toen ze de werken van Leonardo da Vinci bestudeerde en erachter kwam dat een simpele verschuiving in de wenkbrauwen iemands gezichtsuitdrukking volledig kan veranderen.

Innovatieve make-upproducten

Brow Goeroe Anastasia wist zo het ene na het andere innovatie product op de markt te brengen. De “Dipbrow” is daarvan het perfecte voorbeeld. Voordat Anastasia haar eigen label creëerde, gebruikte ze een simpele oogschaduw om haar wenkbrauwen een nieuwe vorm te geven. Vervolgens begon ze die oogschaduw te mengen met verschillende ingrediënten zoals vaseline en aloë vera om uiteindelijk tot de populaire wenkbrauwgel te komen.

Aantrekkelijke prijzen

Sta jij te popelen om een van deze bestsellers te testen? Of wil je graag advies krijgen van experts om tot de perfecte wenkbrauwen te komen? Dan kan je een kijkje gaan nemen in de pop-up die zopas de deuren opende in Maasmechelen Village. Het is momenteel de enige flagshipstore van het merk in België, en zelfs in heel Europa. Je vindt hem in het shoppingwalhalla naast de Kusmi Tea-winkel, en dat nog tot 4 oktober. Klein, maar niet onbelangrijk detail… Alle collecties worden er aangeboden met kortingen van minstens 33% op de verkoopsprijs. Dat maakt de keuzestress misschien iets dragelijker? ?

Lees ook: 

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.