Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Anastasia Beverly Hills - Maasmechelen Village

Anastasia Beverly Hills opent een pop-up in Maasmechelen Village

Chloë Foubert
Chloë Foubert Modejournalist

Spendeer jij ‘s ochtends maar wat graag enkele extra minuten in de badkamer zodat je eyebrows on fleek zijn? Dan hebben we een leuk nieuwtje voor jou! Anastasia Beverly Hills, het beautymerk dat erom bekend staat je de perfecte wenkbrauwen te bezorgen, opent een pop-up in Maasmechelen Village. Hoog tijd dus voor een uitje naar het outletshoppingcentrum!


Het is in 1997 dat Anastasia Soare haar gelijknamige merk en beautysalon in Beverly Hills op poten zette. Drie jaar later lanceerde ze vervolgens haar allereerste make-uplijn, en die behoort ondertussen tot een van de favorieten van heel wat Hollywoodsterren. Het geheim van haar succes? Dat is hoogstwaarschijnlijk toe te schrijven aan haar beroemde Golden Ratio®-techniek, die gebaseerd is op een wiskundige verhouding om de ideale balans in een gezicht te definiëren. Anastasia leerde tijdens haar kunststudies de heilige geometrie kennen toen ze de werken van Leonardo da Vinci bestudeerde en erachter kwam dat een simpele verschuiving in de wenkbrauwen iemands gezichtsuitdrukking volledig kan veranderen.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Innovatieve make-upproducten


Brow Goeroe Anastasia wist zo het ene na het andere innovatie product op de markt te brengen. De “Dipbrow” is daarvan het perfecte voorbeeld. Voordat Anastasia haar eigen label creëerde, gebruikte ze een simpele oogschaduw om haar wenkbrauwen een nieuwe vorm te geven. Vervolgens begon ze die oogschaduw te mengen met verschillende ingrediënten zoals vaseline en aloë vera om uiteindelijk tot de populaire wenkbrauwgel te komen.

Aantrekkelijke prijzen


Sta jij te popelen om een van deze bestsellers te testen? Of wil je graag advies krijgen van experts om tot de perfecte wenkbrauwen te komen? Dan kan je een kijkje gaan nemen in de pop-up die zopas de deuren opende in Maasmechelen Village. Het is momenteel de enige flagshipstore van het merk in België, en zelfs in heel Europa. Je vindt hem in het shoppingwalhalla naast de Kusmi Tea-winkel, en dat nog tot 4 oktober. Klein, maar niet onbelangrijk detail… Alle collecties worden er aangeboden met kortingen van minstens 33% op de verkoopsprijs. Dat maakt de keuzestress misschien iets dragelijker? ?

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Lees ook: 

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '