Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Wünderbaar

'The Social House', met onder anderen Flo Windey, gaat vanaf 5 april van start op YouTube.

Deze 8 influencers worden voor nieuw programma samen opgesloten in een huis

Ysaline Pollet
Ysaline Pollet Webjournalist

Vanaf 5 april gaat er een gloednieuw programma van start op YouTube waarbij content creators samen worden opgesloten in een huis. Alle acht namen van de bekende influencers die meedoen, werden de afgelopen week een voor een bekendgemaakt.


Steffi Mercie, Jonatan Medart, Flo Windey, Elias Verwilt, Sarah Bossuwe, Michael Amani, Stien Edlund en Gerben Tuerlinckx. Deze acht influencers zijn de gelukkigen die samen avonturen gaan beleven in ‘The Social House‘, een nieuw programma van online video studio Wünderbaar.

Big Brother 2.0?


In die villa, die ze twee weken niet mogen verlaten, leven de influencers samen, krijgen ze gasten over de vloer, doen ze challenges en creëren ze content. Het format doet ons denken aan ‘Big Brother’, maar er zijn uiteraard wel wat verschillen met dat programma. Zo zijn de bewoners van ‘The Social House’ al bekend, gaat het enkel om jongeren én mogen ze wel hun smartphone blijven gebruiken én dus ook gewoon content blijven maken voor hun eigen socials. Volgens Steffi Mercie is The Social House ook ‘veel cooler‘ dan ‘Big Brother’. Volgens Michael Amani ‘staat positiviteit heel centraal’ in het huis.

De afgelopen week verschenen dagelijks video’s op het Instagramkanaal van @socialhousebe waarin telkens een content creator anoniem werd gedropt. Aan de hand van weetjes over elk gezicht konden we raden om wie het telkens ging. We stellen alle bewoners hieronder even aan je voor.

Bewoners

Flo Windey


Flo Windey kennen we natuurlijk allemaal als presentatrice van de Studio Brussel-reeksen Flowjob en Faqda.

 

Dit bericht bekijken op Instagram


 

Een bericht gedeeld door flo windey (@flowindey)


Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Stien Edlund


Stien Edlund is een van de grootste TikTokkers in België en heeft haar eigen kledinglijn bij Zeb. Ze is ook samen met Bobby-zanger Simon Eeraerts.

 

Dit bericht bekijken op Instagram


 

Een bericht gedeeld door Stien Edlund (@stienedlund)


Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Steffi Mercie en Gerben Tuerlinckx


Koppel Steffi Mercie en Gerben Tuerlinckx maken beiden TikToks én YouTubevideo’s en gaan allebei het huis in.

 

Dit bericht bekijken op Instagram


 

Een bericht gedeeld door Steffi Mercie (@steffi_mercie)


Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Sarah Bossuwe


Sarah Bossuwe kennen we dan weer allemaal van haar deelname aan ‘K3 zoekt K3’. Ze heeft een eigen dansstudio waar ze ook les geeft.

 

Dit bericht bekijken op Instagram


 

Een bericht gedeeld door Sarah B.? (@sarah_bossuwe)


Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Michael Amani


Dj Michael Amani lanceerde in 2018 zijn allereerste single ‘Feels Like I Do’ wereldwijd en dat als eerste Belgische dj op het label STMP van Martin Garrix. Sindsdien bracht hij verschillende nummers uit zoals ‘Bad Habit’ en hield hij zich bezig met YouTube.

 

Dit bericht bekijken op Instagram


 

Een bericht gedeeld door MICHAEL AMANI (@michaelamani)


Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Elias Verwilt en Jonatan Medart


Tenslotte hebben we Elias Verwilt en Jonatan Medart die dankzij hun hilarische filmpjes op TikTok het afgelopen jaar superbekend werden.

 

Dit bericht bekijken op Instagram


 

Een bericht gedeeld door Jonatan Medart (@jonatanmedart)


Hier staat ingevoegde content die informatie op uw apparaat wil opslaan en/of openen. U heeft hiervoor geen toestemming gegeven.
Klik hier om dit alsnog toe te laten

Vanaf 5 april kan je de hele paasvakantie lang elke dag een aflevering bekijken op het YouTubekanaal van The Social House. In totaal zullen er twaalf afleveringen zijn, met op 16 april de laatste.

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '