Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Lang leve de boardingpass!

Bye bye, lange wachtrijen! In deze Eftelingattractie kan jij binnenkort je plekje reserveren

Ga jij graag naar een pretpark, maar heb je geen zin om een half uur, drie kwartier of de volledige zestig minuten aan te schuiven? Dan hebben wij goed nieuws, want binnenkort kan je een plaats reserveren in de vernieuwde Eftelingattractie de Python.


Op een zonnige dag ga je met plezier naar een pretpark, maar aan die lange wachtrijen heb je een hekel. Herkenbaar? Dan hebben wij goed nieuws, want in de Efteling kan je binnenkort je plaats reserveren bij een bepaalde attractie.

Boardingpass


Eerder werd het reserveringssysteem van de Efteling aka de boardingpass getest bij de Python. Volgens het pretpark was dat een schot in de roos en daarom wordt het systeem binnenkort officieel ingevoerd bij de achtbaan. De Python wordt momenteel grondig opgeknapt en is vanaf 31 maart opnieuw open voor het grote publiek, inclusief de boardingpass.

Omdat het pretpark dit systeem ook wil testen bij een ander soort attractie start er in maart een proefperiode bij de allernieuwste trekpleister van de Efteling, Symbolica.

In de praktijk


Je vraagt je waarschijnlijk af hoe je een plek kan reserveren? Heel simpel: je download de app van de Efteling op je smartphone en je reserveert daar je zitje. Rond die tijd ga je naar de attractie en dan kan je in minder dan een kwartier genieten van je rit. Handig, toch?

Helaas denkt de Efteling nog niet na over een boardingpass voor elke attractie. ‘Zover kijken we nog niet vooruit’, klinkt het bij een woordvoerder. Maar wat niet is, kan altijd nog komen!

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."


 

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '