Home Body & Mind Blijf op je gewicht!

Blijf op je gewicht!

10 supertips

Dankzij deze tips heb je geen excuses meer om je buikspieroefeningen te vergeten en eet je met plezier elke dag een verse portie rauwkost.

Hou je aan deze tien tips en blijf op je gewicht:

  • Zoek een SPORTBUDDY. Het is moeilijker om niet naar je dansles, fitness of squashsessie te gaan als er iemand op je rekent.
  • Ga nooit naar de supermarkt met een HONGERIGE MAAG én blijf nooit langer dan twintig minuten. Slecht voor je lijn én je portemonnee.
  • Neem je LUNCH mee naar je werk. Op voorhand plannen wat je eet, zorgt ervoor dat je niet zult overeten.
  • Schrijf je STREEFGEWICHT op Post its en plak ze op de plaatsen waar je het meest vertoeft.
  • Geef je FRITEUSE aan een magere vriendin.
  • KAUW elke hap vijfentwintig keer. Je hongergevoel zal sneller verdwijnen.
  • Gun jezelf ÉÉN UITSPATTING per week. Plan je zonde vooraf, zo vermijd je schuldgevoelens.
  • Stel jezelf elke week een NIEUW DOEL.
  • BELOON jezelf nadat je een doel hebt bereikt.Ga shoppen, laat je masseren of ga ‘gezond’ uit eten.
  • Stel een opzwepende work-out PLAYLIST op je MP3-speler samen. Wedden dat je sneller en gelukkiger zult sporten?