Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Corbis

Hilarisch: breakdancende vaders en opa’s

De papa. Liefdevol. Sympathiek. Soms wat streng. Rechtvaardig. Drinkt al eens graag een wijntje. Houdt van fietsen. En wandelen in de winter. Maar hiphoppen? Nee, dát zien we 'm niet meteen doen. Of toch?

Vorig jaar pakte Kmart uit met hun hilarisch Jingle Balls-filmpje. Daarin maakten ze reclame voor boxershorts met behulp van een paar hete venten, een paar boxershorts en Jingle Bells. Deze keer is het de beurt aan supermarktketen Sainsbury's. Zij willen met behulp van vijf hiphoppende vaders (of misschien zelfs grootvaders) hun kerstsweaters promoten. The Christmas Jumpers heten ze, en they nail it.

 

Alsof ze al jaren niets anders doen (en tegelijkertijd een tikkeltje houterig) dansen ze een hippe choreografie op een remix van Tchaikovsky's 'Dance of the Sugar Plum Fairy'. Niet slecht voor een bende ouwe rakkers.

 

Dat voor de reclame van boxershorts meestal knappe, sexy mannen worden gecast, vinden we persoonlijk niet erg. Maar wat als je die reclame overdoet met échte mannen. Het resultaat is... verrassend.

 

Deze reclamespot voor condooms is anders ook geslaagd.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '