Beautyredactrice Charlotte verzamelde voor jou de meest opvallende trends, het leukste beautynieuws en de nieuwste beautyproducten. Deze week: ‘Guava Girl’ beauty is trending en dit is de favoriete dagcrème van make-upartiesten.
Holy grail

Beautyredactrice Charlotte: ‘De Lait-Crème van Embryolisse is een essential die iedereen in z’n toilettasje moet hebben. Veel make-upartiesten zweren erbij, omdat de crème je gelaat de hele dag zacht en soepel houdt en een ideale basis voor make-up vormt. Er bestaat nu ook een Lait-Crème Sensitive zonder parfum, voor hele gevoelige huidjes.’
Lait-Crème Sensitive – € 26,50 – Embryolisse, shop hier.
‘Guava Girl’ summer
The Guava Girl is volgens sociale media dé beautytrend van de zomer. Beeld je een guava in, want deze koraalroze vrucht vormt de basis van de look. De essentials zijn: een fris, sunkissed huidje, opvallende blush in een guavaroze tint, dito lippen en misschien wel het belangrijkste: de Cheirosa 48 Mist van Sol De Janeiro met de geur van – jawel – guava.
Cheirosa 48 Mist – € 27 – Sol de Janeiro, shop hier.
Parfumeren kan je l(ay)eren

Fascent is een Frans parfummerk met betaalbare geurtjes die je kan layeren. Je de vijf verschillende unisex parfums combineren, om jouw signature scent te creëren. Zowel de formule als het flesje zijn duurzaam gemaakt, met een refill systeem.
L’Eau D’or Dort, I Fig You, Sel à Vie, Radical Softness en Milky No Way – € 55 (30ml) – Fascent, shop hier.
Lees ook: