Home Lifestyle ZIEN: satirisch YouTube-kanaal maakt ‘eerlijke’ trailer van ‘Friends’

ZIEN: satirisch YouTube-kanaal maakt ‘eerlijke’ trailer van ‘Friends’

Ross en Rachel passen eigenlijk helemaal niet bij elkaar en de vrienden leven in appartementen die ze nooit zouden kunnen betalen.

friends
© GETTY

‘Friends’ is onze favoriete serie, dus we weten natuurlijk allemaal waarover het gaat. Toch maakte het populaire, satirische YouTube-kanaal Screen Junkies een ‘eerlijke’ trailer van de reeks.

De avonturen van zes vrienden die in New York leven, dat is de héél beknopte samenvatting van de razend populaire serie ‘Friends‘. De meesten onder ons zagen de afleveringen al meer dan één keer en kennen Rachel, Ross, Joey, Phoebe, Monica en Chandler bijna evengoed als hun eigen bff’s. We hebben dan ook geen trailer meer nodig van een van onze favoriete series aller tijden. Toch is de video die het bekende, satirische YouTube-kanaal Screen Junkies maakte van een andere orde. Hun specialisatie is het maken van eerlijke trailers van series en films, en dat doen ze zonder er doekjes om te winden.

Een zaag en een groot kind

Zo omschrijven ze Rachel als een zaag, Joey als een menselijke vuilnisbak, Monica als iemand met een dwangstoornis, Ross heeft volgens hen last van woedeaanvallen, Chandler is een groot kind en Phoebe is een beetje gek. Dat is uiteraard allemaal een beetje kort door de bocht, maar er zit een grond van waarheid in en dat staven ze aan de hand van goed gemonteerde beeldfragmenten uit de reeks.

Ze merken eerlijke dingen op zoals het feit dat de vrienden hun mooie appartementen in hartje New York op hun leeftijd nooit zouden kunnen betalen, dat Ross en Rachel eigenlijk totaal niet compatibel zijn als koppel, dat er jammer genoeg bitter weinig diversiteit is bij de personages die bijna allemaal wit zijn, dat er veel romances ontstaan met familieleden van hun beste vrienden, dat er geen danstalent zit bij de cast en dat de personages enorm veel ‘oh my god’ en ‘I know’‘ zeggen.

We krijgen ook een terugblik op enkele van onze favoriete scènes, denk maar aan het hilarische ‘pivot’-moment. De video werd op een week tijd al meer dan twee miljoen keer bekeken en de reacties zijn heel enthousiast.

Lees ook:

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.