Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© VIER

Als dat geen goed excuus is om op café te gaan...

Jaloers op de prachtige ‘De Mol’-reis? Je kan die voor jezelf en je vrienden winnen!

Naast spanning voelen we bij het bekijken van een aflevering van ‘De Mol’ vooral jaloezie en wanderlust. Wat een machtige reis mogen die kandidaten immers maken. En die is bovendien gratis! Wel, we hebben een leuk weetje voor jou: jij kan exact diezelfde reis door Vietnam voor jezelf en 9 vrienden winnen. Al is de weg naar de overwinning niet helemáál gratis...


Je kan er amper naast kijken: Rodenbach is een van de grote sponsors van ‘De Mol’. Normaal gezien zou dat weetje ons volledig koud laten, ware het niet dat Rodenbach in het kader van dat partnerschap een wel heel fijne prijs weggeeft. Een rondreis door Vietnam in de voetsporen van de ‘De Mol’-kandidaten, en dat samen met negen van je beste vrienden: je moet wel dom zijn om het niet te proberen...

Op café om te winnen


... zeker als je hoort wat je moet doen om te winnen! Het zit namelijk zo: bij elke Rodenbach Classic die je koopt – in de winkel of van het vat op café – krijg je een unieke code. Een goed excuus om op café te gaan, als je ‘t ons vraagt. De gevonden code geef je in op de website van VIER. Vervolgens krijg je een puzzel en een schiftingsvraag voorgeschoteld. Naast de grote reis worden er tien weken lang wekelijks honderd prijzen weggegeven. De honderd deelnemers van de week die de puzzel het snelst en met het minst aantal clicks legden, krijgen een prijs.

Om de reis te winnen, moet je de schiftingsvraag juist hebben of het dichtst bij het antwoord zitten. Bij een gelijkstand wordt er gekeken naar de tijd en het aantal clicks bij het leggen van de puzzel. Rodenbach bestellen is dus de boodschap, want hoe meer codes je krijgt, hoe vaker je de puzzel kan oefenen en hoe vaker je kan gokken op de schiftingsvraag. De winnaar wordt op 13 mei bekendgemaakt!

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '