Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

De Gimme Brow werd even uit de rekken gehaald omdat hij irritatie aan de ogen kon veroorzaken.

YAY! Ons favoriete wenkbrauwproduct van Benefit is opnieuw te koop

Zo’n vier maanden geleden haalde Benefit Cosmetics de populaire Gimme Brow uit de rekken, wat bij veel consumenten – inclusief bij ons – tot een lichte vorm van paniek leidde. De reden van de terugroepactie was dat de wenkbrauwgel mogelijks irritatie aan de ogen zou veroorzaken. Maar nu, net wanneer we bijna waren vergeten hoe hard we hem misten, is de geliefde Gimme Brow terug. Naar verluidt is hij zelfs beter dan ooit.


Toen bekend werd dat de Gimme Brow-wenkbrauwgel voor onbepaalde tijd uit de winkelrekken zou verdwijnen, gaven we jullie enkele waardige vervangers mee om die hachelijke periode te overbruggen. Vandaag kunnen we met vreugde meedelen dat ons vertrouwde wenkbrauwproduct terug is van weggeweest. De gel heet nu Gimme Brow +, waarbij het plusteken verwijst naar een aantal extraatjes die zijn toegevoegd aan het product. Uiteraard kreeg de samenstelling een upgrade, waardoor de gel nu helemaal voldoet aan de gezondheidsvoorschriften.

Als we de recensies mogen geloven, geeft hij je wenkbrauwen extra veel volume en werkt hij zo mogelijk nog beter dan voordien. De grote sterkte van de gel betreft de kleine vezeltjes die hij bevat. Die zorgen er namelijk voor dat je wenkbrauwen er in een oogopslag voller uitzien.

Benefit Cosmetics heeft een interactieve oplossing gevonden om de vernieuwde gel aan de vrouw te brengen; dankzij hun virtuele Brow Try-On kan je met behulp van een selfie zien hoe je wenkbrauwen er zouden uitzien met de nieuwe wenkbrauwgel. Zo kan je meteen ook makkelijk oordelen welke van de drie tinten het best bij je gezicht en je haarkleur past.

Zo, dan gaan wij nu een voorraad van al onze favoriete beautyproducten inslaan, want je weet duidelijk maar nooit wanneer je zonder valt.

Lees ook

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '