lisa

Jonas is volledig van de kaart wanneer Olivia plots binnenwandelt.

PREVIEW: mysterieus personage doet haar intrede in derde seizoen van ‘Lisa’

Je kan vanaf maandag 21 februari naar het derde seizoen van de populaire telenovelle ‘Lisa’ kijken. Er doet een nieuw personage haar intrede dat misschien weleens voor veel drama zal zorgen tussen de tortelduifjes Lisa en Jonas.

Wie het tweede seizoen van ‘Lisa‘ zag, opgepast spoiler alert, maakte een vreugdesprongetje toen Lisa (Tinne Oltmans) en Jonas (Oscar Willems) eindelijk durfden toegeven dat ze verliefd zijn op elkaar. Die prille liefde wordt in het derde seizoen misschien al serieus op de proef gesteld. Er duikt namelijk een nieuw personage op: Olivia.

Acteerdebuut

Terwijl Olivia enorm mysterieus is voor Lisa en co, is er toch iemand die haar wél goed lijkt te kennen. Het is een oude bekende voor Jonas. Al weten we nog niet of dit een goede of slechte zaak is, want Jonas is volledig van da kaart als hij haar ziet! De grote vraag is of ze tussen hem en Lisa zal komen. Doet de actrice die Olivia speelt een belletje rinkelen? Dat kan! Het is namelijk MNM-dj Anushka Melkonian die deze rol op zich neemt.

© VTM

Het is het acteerdebuut van de radiopresenatrice die dolenthousiast was om zich volledig in dit nieuwe avontuur te smijten. ‘Wanneer het productiehuis De Mensen me belde met het nieuws dat ik de rol van Olivia mocht vertolken, heb ik wel vijf keer gevraagd of dat wel echt waar was’, lacht Anushka. ‘Zo blij was ik! Ik vind het super om in de huid van Olivia te kruipen, al hebben we eigenlijk niet zoveel met elkaar gemeen. Ik denk dat we enkel ons empathisch vermogen delen. Op het eerste gezicht staat Olivia heel relaxed, vrolijk en positief in het leven. Ze maakt zich weinig zorgen over de toekomst en doet waar ze zin in heeft. Maar, ze heeft tegelijk veel interne struggles die ze zo ver mogelijk probeert weg te duwen. Al komen ze doorheen dit seizoen wel bovendrijven…’ Spannend!

Grote plas bloed

In het derde seizoen van ‘Lisa’ krijgen we ook antwoord op de vraag waar Gert (Bert Verbeke) is gebleven. Dorine (Hilde Heijnen) en Jonas krijgen in de allereerste aflevering schokkend nieuws over hem. We zagen in de seizoensfinale hoe de politie zijn ring in een grote plas bloed vond. Is hij met de noorderzon vertrokken of zal hij terug opduiken om opnieuw voor het nodige drama te zorgen?

Vanaf maandag 21 februari kan je iedere weekdag om 18u20 naar een nieuwe aflevering van ‘Lisa’ kijken op VTM. Wie dit regenachtige weekend nog even wil terugkijken wat er de voorbije afleveringen allemaal gebeurde, kan de vorige twee seizoenen van de telenovelle op VTM GO herbekijken.

' ' ' '