Home celebs Ed Sheeran ontwerpt samen met Heinz zijn eigen ketchupflesje

Ed Sheeran ontwerpt samen met Heinz zijn eigen ketchupflesje

Goed nieuws: je kan een van de 150 unieke exemplaren winnen.

© getty

Ed Sheeran staat vol met tatoeages, en eentje daarvan is het logo van een Heinz ketchupfles op zijn arm. De zanger brengt nu samen met de bekende sausfabrikant een exclusief flesje op de markt. De standaard doorzichtige verpakking werd daarbij vervangen door een afbeelding van zijn tattoo sleeve.

Ed Sheeran lijkt de ideale schoonzoon, maar hij is ruiger dan je denkt. Zo staat de rosse zanger vol met tatoeages. Geen minuscule tattoos die zelfs je conservatieve oma zou goedkeuren, maar grote en vooral heel kleurrijke exemplaren. Eentje daarvan is de afbeelding van het logo van een Heinz ketchupfles op de binnenkant van zijn linkerbovenarm. De zanger is blijkbaar gek op de rode saus, en wilde die liefde vereeuwigen op zijn lichaam.

Bye bye saai doorzichtig flesje

Heinz lanceerde daarom eerder dit jaar al een ludieke actie met hun grootste fan om een limited editie van Edchup (hihi) flesjes op de markt te brengen. Die samenwerking verliep hoogstwaarschijnlijk bijzonder vlotjes, want de ster gaat opnieuw in zee met de sausfabrikant. Ditmaal ontworpen ze samen een exclusief ketchupflesje waarvan de standaard (saaie) doorzichtige verpakking werd vervangen door de afbeelding van de tattoo sleeve van Ed. Cool!

Helaas worden er maar 150 van die speciale flesjes gemaakt. Heinz viert dit jaar namelijk hun 150ste verjaardag. Je kan wel zo’n collector’s item proberen bemachtigen, want 104 flesjes – mét een handtekening van Ed en verpakt in een hippe luidspreker –  worden weggeven via een wedstrijd. Je kan via deze website nog meedoen tot en met 23 augustus om 17u. Het enige wat je moet doen, is een account aanmaken op Paddle8.com en je gegevens invullen. Succes!

Ed wil met deze actie ook geld inzamelen voor het goede doel. De drie eerste flesjes worden daarom morgen geveild op Christie’s Auction House event in Londen. De opbrengst daarvan gaat naar Rise Against Hunger en East Anglia Children’s Hospices.

Lees ook:

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.