Home Body & Mind Anti-katerplan

Anti-katerplan

Opkikkers na een feestje

Corbis
Een lang weekend? Dat betekent vaak: meer feestjes en dus ook meer drank. Voor diegene die nu al vrezen dat ze morgen zullen opstaan met een houten hoofd: een anti-katerplan.

Bij thuiskomst: 

Voel je na het feestje, 'ai, ik heb te veel gedronken'? Eet dan nog iets! En neem al een aspirine voor je je bed inkruipt. Dat kan geen kwaad.

– Bij het opstaan:

Ok, dit is het kater-hoogtepunt. Blijf zo lang mogelijk in bed liggen. Drink water, en misschien zelfs een sportdrankje. Dit helpt om alle mineralen en zouten in je lichaam weer aan te vullen. Een vruchtensapje (met vitamine C) versnelt het herstellingsproces ook!

Cafeïne is een no-go. Het maakt alles alleen maar erger.

– Bij het ontbijt: 

Ontbijt all the way: met eitje, melk en granen. Ben je misselijk en heb je het gevoel dat je elk moment kan k*tsen? Probeer dan toch iets te drinken. Liefst een smoothie met fruit en yoghurt. Is zelfs dat te veel, probeer het dan met gemberthee met een beetje honing in.

Hang in there ladies!

Wat is jullie supermiddel tegen een kater?

(Bron: Red)

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.