Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Pepe Jeans

Interview: De bad girl in Cara Delevingne

Catherine Kosters
Cara Delevingne is dit najaar het gezicht van Pepe Jeans. De campagne kreeg de toepasselijke naam Made for Mischief, een alliteratie die zowel op de stijl van het rebelse Britse label slaat als op de persoonlijkheid van het eigenzinnige model. Flair mocht Cara aan de tand voelen over de samenwerking en kwam te weten hoe mischievous ze zelf nu eigenlijk is.

Pepe JeansCara, je bent het gezicht van Pepe Jeans, proficiat! Vertel ons eens iets over de collectie en je favoriete stukken.

 

Cara: "Er loopt een rode draad door de hele najaarscollectie, letterlijk! Er is een rood shirt met tartanprint, een rood jasje op een leren jurk,... Ik ben vanzelfsprekend gek op de leren jurk en ik hou ook van het witte bontjasje. Er zit ook luipaardprint in de collectie, maar die komt niet terug in de campagne. En laten we de jeans niet vergeten! De jeans van Pepe is altijd geweldig omdat de broeken perfect zitten."

 

Ben jij een echte denim girl?

 

Pepe JeansCara: "Denim maakt deel uit van mijn dagdagelijkse stijl. I love jeans, jeans behoort tot mijn favoriete dingen aller tijden! Ik denk dat ik twee jaar aan een stuk non-stop jeans heb gedragen. Als ik geen jeansbroek draag, dan wel een jeansjasje, maar soms doe ik ook double of triple denim, schoenen, een hoed! Ga all the way. Waarom niet? Denim is er om mee te spelen."

 

Hoe zou je je eigen stijl omschrijven?

 

Cara: "Ik zou mijn eigen stijl omschrijven als whatever ik die ochtend wil aandoen. Ik weet het dus niet echt! Het is een moeilijke vraag om te beantwoorden omdat mijn stijl elke dag verandert. Meestal kies ik voor comfy en casual. Het hangt er ook vanaf of ik zin heb om me op te kleden. Ik kleed me denk ik jong en beetje quirky: voel ik me 's ochtends een dinosaurus of een ballroomdanseres?"

 

Hoe Londens is jouw stijl?

 

Cara: "Londen beïnvloedt mijn stijl omdat de stad altijd in verandering is. Niemand is bang om nieuwe dingen te proberen. Londen is eclectisch, heden en verleden worden hier gemixt tot iets nieuws en anders. Zelf heb ik een stijl, maar ik zeg niet snel nee tegen iets. Ik bewonder heel veel verschillende soorten kleding. Dat is heel Londens denk ik, allerlei verschillende dingen cool vinden. Hoe gekker, hoe beter!"

 

De slogan van Pepe Jeans luidt dit seizoen Made for Mischief, wat betekent dat voor jou?

 

Cara: "De perfecte slogan! Ik vind 'm geweldig. Ik zou die zin zelfs op de andere kant van mijn voet willen laten tatoeëren. Aan de ene kant staat er al 'Made in England' dus 'Made for Mischief' hoort aan de andere. Iedereen is toch graag ondeugend? Iedereen heeft dat in zich, het is gewoon afwachten tot dat stoute naar buiten komt. Je weet wel, het kleine kind dat grapjes wilt uithalen met mensen of gewoon plezier wil maken. Niet eens om te rebelleren, maar gewoon om zich te amuseren. Iedereen is een beetje made for mischief, en iedereen is daarom ook perfect voor Pepe Jeans."

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '