De Superbowl is hét evenement van het jaar voor fans van American football. Maar liefst 100 miljoen kijkers trekt deze sportwedstrijd. Daarom springen reclamebureaus er ook massaal bovenop.
Met meer dan 100 miljoen kijkers is de Superbowl enorm populair bij reclamemakers. Ook al kost het 4 miljoen dollar per 30 seconden, toch halen reclamebureaus alles uit de kast om de beste en meest onvergetelijke reclamefilmpjes te maken. Hier zijn onze favorieten van 2014.
1. The Puppy Love – Budweiser
[sm-rambla-embed][YOUTUBE_uQB7QRyF4p4][/sm-rambla-embed]
2. Make love, not war – Axe
[sm-rambla-embed][YOUTUBE_63b4O_2HCYM][/sm-rambla-embed]
3. Dad's sixth sense – Hyundai
[sm-rambla-embed][YOUTUBE_RGr9t5Wfrv0][/sm-rambla-embed]
Maar niets overtreft de Volkswagenreclame uit 2011, waarin een mini-Darth Vader zijn Force bovenhaalt... So cute!
[sm-rambla-embed][YOUTUBE_R55e-uHQna0][/sm-rambla-embed]