Home Lifestyle Food SCHOL: ‘Mijn Pop-uprestaurant!’-winnaars brengen eigen gin op de markt

SCHOL: ‘Mijn Pop-uprestaurant!’-winnaars brengen eigen gin op de markt

Karel en Birger zitten vol verrassingen.

Mijn Pop-uprestaurant
© VTM

Herinner jij je de mannen van ‘Tjops’ nog? Karel en Birger wonnen begin mei het vierde seizoen van ‘Mijn Pop-uprestaurant!’, maar ondertussen hebben ze nog geen minuut stilgezeten. Het duo heeft er namelijk een drukke zomer opzitten. Ze verrassen ons nog steeds met nieuwe gerechten én nu brengen ze hun eigen gin op de markt.

Karel en Birger sprongen begin mei een gat in de lucht toen ze hoorden dat zij de winnaars waren van het VTM-programma ‘Mijn Pop-uprestaurant!‘. De mannen reden deze zomer met hun foodtruck van festival tot festival en scoorden er telkens weer met hun barbecueconcept. Maar het duo denkt nog lang niet aan stoppen, want in februari opent Birger een Grill Academy waar hij workshops gaat geven én ze verkopen nu ook hun eigen gin. Njammie!

Tjops Gastro Gin

De gin van ‘Tjops‘ was ontzettend populair tijdens het programma en daarom brengen de mannen het drankje nu ook voor het grote publiek uit. De Tjops Gastro Gin is volgens Karel en Birger een stoere maar elegante gin die je kan drinken van apero tot après diner. Voor de kruiden hebben ze zich laten inspireren door de gastronomische keuken. Zo hebben ze laurier, salie, jeneverbes, venkel, selder en gember gebruikt.

Helaas moeten we wel roet in het eten gooien, want de flessen zijn allemaal al de deur uit. Wij houden ondertussen wel hun Facebookpagina in het oog.

Lees ook:

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.