Home FASHION & BEAUTY Fashion Esmara by Heidi Klum: modeblogster Yasmine kiest haar favoriete stuks uit de...

Esmara by Heidi Klum: modeblogster Yasmine kiest haar favoriete stuks uit de collectie

De betaalbare stuks zijn oneindig te combineren!

© Flair

Flair x Lidl 

Esmara by Heidi Klum is de eerste collectie die het Duitse supermodel heeft ontworpen voor Lidl. Het doel is om iedereen te verbazen, #LETSWOW! Onze favoriete modebloggers zijn alvast onder de indruk van de betaalbare stuks.

Heidi Klum is naast topmodel ook een succesvolle ontwerpster, en de nieuwste creaties van haar hand zijn ontworpen voor Lidl. Het zijn niet meteen twee namen die we samen hadden verwacht, en daarom is dit een samenwerking die we zeker van dichtbij willen bekijken!

De kledij is geïnspireerd door het thema Heidi & the City, omdat ze dol is op New York. Alle stuks kosten tussen de € 7 en € 35, met uitzondering van de bikerjas in echt leer, waarvan de prijs ongeveer € 50 bedraagt.

Wij vroegen enkele fashionista’s om hun favoriete stuks uit de collectie te kiezen! Yasmine Gherbi van ‘I AM YASS‘ combineerde verschillende items tot deze leuke looks.

1 / 3
Outfit 1: Edgy, sexy, comfy
Outfit 2: Girly
Outfit 3: Casual chic
Outfit 1: Edgy, sexy, comfy
Outfit 1: Edgy, sexy, comfy

Outfit 2: Girly
Outfit 2: Girly

Outfit 3: Casual chic
Outfit 3: Casual chic

Ontdek hier de Esmara by Heidi Klum collectie van Lidl! 

I AM YASS

Wie is Yasmine?

The classics; white shirt, red pants and burgers 🍔 #xandresxline

A post shared by Yasmine (@iamyasssss) on

Yasmine is een fashion & beauty blogger met Marokkaanse roots. Via haar Instagramaccount ‘I AM YASS’ inspireert ze meer dan 9,1K volgers met haar leuke stijl. Als een echte shoe addict weet de studente bovendien als geen ander hoe je leuke outfits samenstelt met een studentenbudget.

#LETSWOW

De collectie ging op 7 september in première tijdens de New York Fashion Week. Lidl en Heidi Klum stelden hun samenwerking voor in de favoriete stad van het model. De wereld krijgt zo een stijlvolle kant van Lidl te zien.

Het resultaat van de samenwerking is verrassend, met stuks die zorgen voor een echt wow-effect. De collectie bestaat uit zowel basisstukken in neutrale kleuren als meer opvallende ontwerpen in felblauw of met een luipaardmotief. Het is een veelzijdige collectie met romantische topjes, bomberjacks, super skinny jeans en stoere leren jasjes.

De verkoop van de collectie start op 18 september in de Lidl-supermarkten en op lidl-shop.be.

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.