Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Het merk brengt binnenkort een verzorgingslijn uit die gericht is op millennials.

Cara Delevingne en haar korte kopje schitteren in de nieuwe campagne van Dior

Cara Delevingne heeft net haar boek ‘Mirror, Mirror’ uitgebracht en ondertussen heeft ze al een volgende opdracht binnen. Het model mag zich namelijk het gezicht voor Capture, de verzorgingslijn van Dior noemen.


Cara Delevingne is niet alleen een wereldberoemd topmodel, maar ze is ook een gevierd actrice én deze maand heeft ze ook haar eerste boek uitgebracht. Nu keert Cara nog een keertje terug naar haar roots en dat doet ze voor het merk Dior.

Het 25-jarige model poseert met haar korte kopje (we love!) voor de verzorgingslijn Capture. Cara Delevingne is misschien aan de jonge kant om reclame te maken voor antirimpelcrème, maar het gaat hier om een compleet nieuw segment.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."


De Capture Totale-lijn bestaat al sinds 2010 en richt zich vooral op vrouwen rond de 40 tot en met 50 jaar oud. Dior gaat deze lijn nu uitbreiden met Capture Youth, verzorgingsproducten die gericht zijn op millennials. De skincare-producten gaan de eerste tekenen van huidveroudering tegen en zijn dus geschikt voor jonge vrouwen rond de 30 jaar.

Bovendien is het niet de eerste keer dat Dior een bekend gezicht strikt voor zijn campagnes. Zo hebben onder anderen Jennifer Lawrence, Natalie Portman en Bella Hadid al geposeerd voor het merk.

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '