Home Body & Mind Dankzij deze 6 regeltjes verloor deze jonge vrouw 68 kg in 1,5...

Dankzij deze 6 regeltjes verloor deze jonge vrouw 68 kg in 1,5 jaar tijd

En ze zijn helemaal niet moeilijk!

Instagram: dilla7
Linde is 25 jaar en is op anderhalf jaar tijd bijna de helft (!) van haar totale gewicht kwijtgespeeld. Haar dochtertje was haar grootste inspiratiebron, en zelf heeft ze bijna 10.000 Instagramvolgers die naar haar opkijken. Nu deelt de jonge moeder haar ervaringen via sociale media, en wij hebben enkele van haar tips op een rijtje gezet. 

Linde woog na haar zwangerschap 117 kilo. Haar zelfvertrouwen was op dat moment onder nul gezakt. ‘Het was zo erg geworden dat ik niks moois kon zien op mijn lichaam wanneer ik in de spiegel keek’, aldus de jonge moeder in een interview met People. Toch heeft ze de moed nooit opgegeven, en na de geboorte van haar dochtertje heeft ze haar levensstijl helemaal omgegooid. 
 

Deze 6 simpele regels hebben voor haar een groot verschil gemaakt:
 

1. Veel water drinken

Vroeger dronk Linde bijna nooit water. Toen ze besloot om komaf te maken met haar slechte gewoontes, schakelde ze over op minstens anderhalve liter water per dag drinken. Het verschil is duidelijk merkbaar.
 

2. Eenvoudige gerechtjes klaarmaken

Linde eet voornamelijk kip, tonijn, kalkoen, groenten, fruit en volkorenproducten. Toch omschrijft ze haar voedingskeuzes niet als een dieet. ‘Als ik dit zou zien als een dieet, zou ik het nooit volhouden. Ik heb gewoon echt mijn levensstijl veranderd.'
 

3. Geen calorieën tellen

Als je gezond eet, zijn hoeveelheden niet zo belangrijk. ‘Ik eet wat mijn lichaam nodig heeft en stop gewoon wanneer ik voldaan ben. Calorieën tellen kan misschien helpen, maar het brengt veel onnodige stress met zich mee’, aldus Linde.
 

4. Maaltijden op voorhand klaarmaken

Op zondag staat Linde vaak enkele uren in de keuken. Dan maakt ze haar maaltijden voor de komende week klaar. Ze geeft toe dat het soms een beetje repetitief kan zijn, maar als je een planning hebt, zal je minder snel in oude gewoontes vervallen.
 


5. Veel sporten

Ook wanneer ze geen zin heeft om naar de fitness te gaan, probeert Linde toch om aan beweging te doen. De resultaten die ze in de spiegel ziet, zijn voor haar echt een drijfveer om te blijven doorzetten.
 

6. Je vooruitgang bijhouden

Om de paar weken neemt Linde een foto van zichzelf in de spiegel. Die beelden zet ze dan naast elkaar om het verschil te zien. Soms post de jonge moeder ook enkele voor- en nafoto’s op haar Instagramaccount. ‘Mijn volgers zijn voor mij een enorme bron van motivatie.'
 

Lees ook:

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.