We zijn héél benieuwd naar deze verrassende samenwerking!
WOW: Heidi Klum ontwerpt collectie voor Lidl
Flair x Lidl
Esmara by Heidi Klum is de eerste collectie die het Duitse supermodel heeft ontworpen voor Lidl. Om die unieke samenwerking te vieren, gaat de collectie op 7 september tijdens de New York Fashion Week in wereldpremière. Het doel is om iedereen te verbazen, vandaar de zeer toepasselijke hashtag #LETSWOW.
Heidi Klum is naast topmodel ook een succesvolle ontwerpster, en de nieuwste creaties van haar hand zijn voor Lidl. Het zijn niet meteen twee namen die we samen hadden verwacht, en daarom is dit een samenwerking die we zeker van dichtbij willen bekijken!
De kledij is geïnspireerd door het thema Heidi & the City, omdat ze dol is op New York. Alle stuks kosten tussen € 7 en € 35, met uitzondering van de bikerjas in echt leer, waarvan de prijs ongeveer € 50 bedraagt.
#LETSWOW
De collectie zal op 7 september in première gaan tijdens de New York Fashion Week. Lidl en Heidi Klum stellen hun samenwerking dus voor in de favoriete stad van het model. Het doel is om de stijlvolle kant van Lidl te introduceren, #LETSWOW New York! De première van de collectie zal live te volgen zijn op de Facebook van Lidl Belgium, en dat op 7 september om 20u.
Het resultaat van de samenwerking is verrassend, met stuks die zorgen voor een echt wow-effect. De collectie bestaat uit zowel basisstukken in neutrale kleuren als meer opvallende ontwerpen in felblauw of met een luipaardmotief. Het is een veelzijdige collectie met romantische topjes, bomberjacks, super skinny jeans en stoere leren jasjes.
De verkoop van de collectie start op 18 september in de Lidl supermarkten en op lidl-shop.be.