Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Shutterstock

Wij gaan bijna over onze nek.

EW: vrouw koopt online een jeans en vindt iets degoutants in de voorzak

Herlinde Matthys
Herlinde Matthys Webjournalist

We bestellen allemaal graag online: je hebt geen last van lange wachtrijen bij de pashokjes, er gelden vaak ferme kortingen en je profiteert van een snelle levering. Christine uit New York dacht er net zo over. Tot ze een walgelijke ontdekking deed bij haar laatste aankoop...


Christine Evans is vaste klant bij Nordstrom. Zoals wel vaker kocht ze een nieuwe jeansbroek van het merk Not Your Daughters Jeans in de webshop, maar deze keer was ze niet zo tevreden over haar pakketje. Toen ze de broek paste, merkte ze dat er iets in de voorzak zat. Ze was gedegouteerd wanneer ze zag dat het om een vuile gedragen string ging.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Slechte klantenservice


Wat haar nog kwader maakte, was de slechte klantenservice die ze kreeg na het voorval. ‘Ik ben al jarenlang klant bij jullie’, schrijft de vrouw op Twitter. ‘Maar ik ben beledigd door de slechte service die ik kreeg nadat ik een vuile string in mijn nieuwe broek aantrof.’ Het bedrijf stuurde haar een andere jeans op – deze keer eentje zonder string in de zak – en vertelde haar dat ze niets meer dan dat konden doen. Christine vond dat niet genoeg als compensatie voor haar walgelijke ontdekking.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Excuses


De vrouw werkt als verpleegster, dus ze weet maar al te goed hoe onhygiënisch haar vondst is. ‘Dit kan enorme gezondheidsrisico’s met zich meebrengen’, gaat ze verder op sociale media. Nordstrom verontschuldigde zich achteraf uitgebreid voor het incident en verzekerde Christine dat ze de zaak zouden onderzoeken. Dat tot grote tevredenheid van de New Yorkse, die als gevolg vrolijk blijft shoppen bij Nordstrom.

De inhoud op deze pagina wordt momenteel geblokkeerd om jouw cookie-keuzes te respecteren. Klik hier om jouw cookie-voorkeuren aan te passen en de inhoud te bekijken.
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."

Lees ook:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '