Wij gaan bijna over onze nek.
EW: vrouw koopt online een jeans en vindt iets degoutants in de voorzak
We bestellen allemaal graag online: je hebt geen last van lange wachtrijen bij de pashokjes, er gelden vaak ferme kortingen en je profiteert van een snelle levering. Christine uit New York dacht er net zo over. Tot ze een walgelijke ontdekking deed bij haar laatste aankoop...
Christine Evans is vaste klant bij Nordstrom. Zoals wel vaker kocht ze een nieuwe jeansbroek van het merk Not Your Daughters Jeans in de webshop, maar deze keer was ze niet zo tevreden over haar pakketje. Toen ze de broek paste, merkte ze dat er iets in de voorzak zat. Ze was gedegouteerd wanneer ze zag dat het om een vuile gedragen string ging.
@Nordstrom After, many years of loyalty to your company, I was appalled at the lack of customer service you gave me when i (continued..) pic.twitter.com/Z7qJar6h5c
— Christine Evans (@camnyc1) January 10, 2018
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Slechte klantenservice
Wat haar nog kwader maakte, was de slechte klantenservice die ze kreeg na het voorval. ‘Ik ben al jarenlang klant bij jullie’, schrijft de vrouw op Twitter. ‘Maar ik ben beledigd door de slechte service die ik kreeg nadat ik een vuile string in mijn nieuwe broek aantrof.’ Het bedrijf stuurde haar een andere jeans op – deze keer eentje zonder string in de zak – en vertelde haar dat ze niets meer dan dat konden doen. Christine vond dat niet genoeg als compensatie voor haar walgelijke ontdekking.
received a pair of Not Your Daughters Jeans with a DIRTY and WORN womens THONG in the front pocket. I called customer service... pic.twitter.com/XOebOa6MAK
— Christine Evans (@camnyc1) January 10, 2018
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Excuses
De vrouw werkt als verpleegster, dus ze weet maar al te goed hoe onhygiënisch haar vondst is. ‘Dit kan enorme gezondheidsrisico’s met zich meebrengen’, gaat ze verder op sociale media. Nordstrom verontschuldigde zich achteraf uitgebreid voor het incident en verzekerde Christine dat ze de zaak zouden onderzoeken. Dat tot grote tevredenheid van de New Yorkse, die als gevolg vrolijk blijft shoppen bij Nordstrom.
Happy to report I recv’d most sincere apology from Mr Nordstrom and consider my unfortunate experience resolved. Thank you @Nordstrom!
— Christine Evans (@camnyc1) January 12, 2018
Je kan jouw keuzes op elk moment wijzigen door onderaan de site op "Cookie-instellingen" te klikken."
Lees ook:
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier