24 July 2016
Bijgewerkt: 4 July 2022
De wereld wordt gek voor 'Pokémon Go'. De geeks van deze wereld snuiven voor het eerst in jaren nog eens buitenlucht op, Central Park werd vorige week op z'n kop gezet voor een zeldzame Pokémon en onze eigenste Catherine wandelt sinds kort liever 5 kilometer door Antwerpen op zoek naar Jigglypuff dan haar avond op Netflix door te brengen. En wat doet een beetje marketeer wanneer zo'n hype opkomt? Hij speelt er op in. Zoals deze slimmeriken doen.
Deze snuggere jongen verkoopt fluorescerende Pokéballen zodat spelers veiliger op straat lopen. Schattig én slim!
Een taxidienst voor Pokémon-jagers: slim gezien.
Een hondenasiel doet beroep op ‘Pokémon Go’-spelers om hun hondjes uit te laten.
Ja, zélfs om een huis te verkopen wordt ‘Pokémon Go’ ingezet...
Pokémon Go zuipt batterij. Met een nieuwe gsm kan je langer spelen, ah ja!
Een powerbank is volgens deze verkoper een must have voor elke ‘Pokémon Go’-speler
Gratis pretzels for the win!
Je kan er zelfs gratis vibrators mee scoren!
Ha, Onix-ceptable!
Zouden mensen vrijgeviger zijn voor een Pokémon Go-speler?
En maar kortingen scoren!
Nog korting!
Dit is een rasverkoopster in spe.
Lokken maar!
In Birmingham Zoo gaven ze de info over de dieren een ‘Pokémon Go’-lay-out, zodat bezoekers terug naar de dieren zouden kijken in plaats van te spelen.
Pokémons en bier: hier!
‘Pokémon Go’ kan ook voor het goede doel gebruikt worden: door ten voordele van kanker limonade te verkopen aan spelers, bijvoorbeeld.
Bron: BoredPanda
Lees ook:
#Averageparentproblems geeft de dagelijkse struggles van het ouderschap hilarisch weer
AARTSMOEILIJKE ZOEKFOTO gaat viraal: zie jij de gsm op het tapijt?
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier