14 August 2013
Bijgewerkt: 21 September 2021
De lingerie van Marlies Dekkers is ontzettend populair, toch als het aantal her en der uitpiepende behabandjes een indicatie mag zijn. Maar het Nederlandse merk zit in slechte papieren en zoekt een nieuwe investeerder om de boel te redden.
Nederlandse lingerieontwerpster Marlies Dekkers heeft het al enkele jaren zwaar te verduren. In 2009 maakte het merk 5,8 miljoen euro verlies, en het bedrijf staat na vorig jaar nog steeds 2,9 miljoen in het rood. Dat blijkt uit de jaarcijfers.
Ondanks geruchten over een failissement hoeven fans echter nog niet te panikeren. Eerder kreeg Marlies Dekkers financiële hulp van Rabobank en nu zou er gekeken worden naar een herfinanciering met de steun van nieuwe investeerders.
Aan wie houdt van het opvallende ondergoed kunnen wij maar één tip geven: shoppen! Jijzelf, je lief én de economie in één klap blij.
Bezoek de webshop hier.
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier