Home FASHION & BEAUTY Fashion Esmara by Heidi Klum: Julie Vanlommel van BIBLE OF FASHION kiest haar...

Esmara by Heidi Klum: Julie Vanlommel van BIBLE OF FASHION kiest haar favoriete stuks uit de collectie

De modeblogster selecteert enkele stuks die passen bij haar geweldige stijl.

Flair x Lidl 

Esmara by Heidi Klum is de eerste collectie die het Duitse supermodel heeft ontworpen voor Lidl. Het doel is om iedereen te verbazen, #LETSWOW! Onze favoriete modebloggers zijn alvast onder de indruk van de betaalbare stuks.

Heidi Klum is naast topmodel ook een succesvolle ontwerpster, en de nieuwste creaties van haar hand zijn ontworpen voor Lidl. Het zijn niet meteen twee namen die we samen hadden verwacht, en daarom is dit een samenwerking die we zeker van dichtbij willen bekijken!

De kledij is geïnspireerd door het thema Heidi & the City, omdat ze dol is op New York. Alle stuks kosten tussen de € 7 en € 35, met uitzondering van de bikerjas in echt leer, waarvan de prijs ongeveer € 50 bedraagt.

Wij vroegen enkele fashionista’s om hun favoriete stuks uit de collectie te kiezen! Julie Vanlommel van ‘Bible of Fashion‘ koos voor de volgende veelzijdige items.

1 / 3
Outfit 1: Classy
Outfit 2: Comfy
Outfit 3: Day to night
Outfit 1: Classy
Outfit 1: Classy

Outfit 2: Comfy
Outfit 2: Comfy

Outfit 3: Day to night
Outfit 3: Day to night

Ontdek hier de Esmara by Heidi Klum collectie van Lidl! 

Bible of Fashion

Wie is Julie Vanlommel?

Julie Vanlommel is vooral bekend voor haar verfijnde smaak, maar ze is ook een style influencer en freelance social strategist. De stijlvolle twintiger is de grondlegger van modeblog ‘Bible of Fashion‘. Julie heeft inmiddels een trouwe aanhang van 70,6K volgers op Instagram.

#LETSWOW

De collectie ging op 7 september in première tijdens de New York Fashion Week. Lidl en Heidi Klum stelden hun samenwerking voor in de favoriete stad van het model. De wereld krijgt zo een stijlvolle kant van Lidl te zien.

Het resultaat van de samenwerking is verrassend, met stuks die zorgen voor een echt wow-effect. De collectie bestaat uit zowel basisstukken in neutrale kleuren als meer opvallende ontwerpen in felblauw of met een luipaardmotief. Het is een veelzijdige collectie met romantische topjes, bomberjacks, super skinny jeans en stoere leren jasjes.

De verkoop van de collectie start op 18 september in de Lidl-supermarkten en op lidl-shop.be.

Jobs

Nog 1 stap voor je onze desktop-meldingen kan ontvangen!

Geef je browser toestemming om je desktop-meldingen van Flair te sturen.