Het nu al legendarische felgekleurde toiletpapier ‘Renova Luxury’ is de max. Wie had ooit gedacht dat je op je wc aan fashion zou doen?!
Dankzij een vooruitstrevende technologie heeft Renova een nieuwe manier ontwikkeld om zijn toiletrollen voor te stellen. De voorgevormde verpakking uit polypropyleen is niet alleen bijzonder origineel en grappig maar maakt dit product behoorlijk aaibaar.
Zonder enige twijfel zal de magische mix van felle kleuren, het zachter dan zacht kwaliteitspapier en de nooit geziene verpakking alle aandacht krijgen in de afdeling toiletpapier van de supermarkten waar tot voor kort de nietszeggende kleur ‘wit’ domineerde.
Het Portugese bedrijf Renova verscheen op de Belgische markt in 2005 met de lancering van het allereerste verzachtende toiletpapier doordrenkt met hamaméliscrème, felgekleurde reinigingsdoekjes en geparfumeerde zakdoekjes.
In 1998 lanceerde dit bedrijf het eerste zwarte toiletpapier! Een hit in Zuid-Europa, Australië en Japan. Vandaag is dit luxe toiletpapier dé keuze van heel van celebrities en wordt op tal van exclusieve evenementen gebruikt.
Renova Crystal wordt gelanceerd op 27 november in de Delhaize supermarkten.
Verkoopprijs: 2,50€
Officiële website van wellbeingworld.com
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier