Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Lente / zomer 2011 campagne

Carice van Houten is nieuwe gezicht MEXX

Met Carice van Houten heeft MEXX, de grootste Nederlandse actrice gecontracteerd als het gezicht van de campagne voor de women-collection van lente/zomer 2011. Het is de eerste keer dat zij haar gezicht verbindt aan een campagne

carice van houten (3)

carice van houten (3)carice van houten (3)

carice van houten (15)

carice van houten (15)carice van houten (15)

carice van houten (14)

carice van houten (14)carice van houten (14)

carice van houten (11)

carice van houten (11)carice van houten (11)

carice van houten (12)

carice van houten (12)carice van houten (12)

carice van houten (13)

carice van houten (13)carice van houten (13)

carice van houten (10)

carice van houten (10)carice van houten (10)

carice van houten (9)

carice van houten (9)carice van houten (9)

carice van houten (8)

carice van houten (8)carice van houten (8)

carice van houten (7)

carice van houten (7)carice van houten (7)

carice van houten (5)

carice van houten (5)carice van houten (5)

carice van houten (6)

carice van houten (6)carice van houten (6)

carice van houten (2)

carice van houten (2)carice van houten (2)

carice van houten (1)

carice van houten (1)carice van houten (1)

carice van houten (4)

carice van houten (4)carice van houten (4)

carice van houten (16)

carice van houten (16)carice van houten (16)[td_smart_list_end]

Carice van Houten is bekend van o.a de films ‘Komt een vrouw bij de dokter’, ‘De gelukkige huisvrouw’ en ‘Zwartboek’.

Carice van Houten: „MEXX is een mooi Nederlands merk die staat voor Metropolitan Casual lifestyle. Onder Metropolitan Casual versta ik iemand die leeft, werkt en zich laat inspireren door het stadsleven. Persoonlijk sluit het Metropolitan Casual lifestyle helemaal aan op mijn eigen levenstijl. De nieuwe campagnes van MEXX met de slogan ME + XX staan voor individualiteit en een eigen persoonlijkheid durven te hebben. Dit is iets waar ik me erg mee kan identificeren”.

De campagne zal vanaf voorjaar 2011 te zien zijn.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '