don't worry, be happy
© Play4

We zien opnieuw veel gelach en vooral geen stress.

PREVIEW: oude bekenden én nieuwe gezichten in nieuw seizoen van ‘Don’t Worry, Be Happy’

‘Dont worry, be happy’. We kennen het liedje allemaal, maar we passen het soms te weinig toe in ons dagelijkse leven. We kunnen een voorbeeld nemen aan de mensen die Peter Boeckx volgt in het gelijknamige programma. Zij kennen weinig materiële welvaart, maar zijn toch stuk voor stuk rijke mensen. Binnenkort kan je op Play4 het derde seizoen bekijken.

Geld maakt niet gelukkig, het is zo’n spreuk die je vaak op een tegeltje terugziet in de woonkamer van je grootouders. ‘Don’t Worry, Be Happy’ toont dat dit niet een zoveelste cliché is. Peter Boeckx volgde al twee seizoenen Vlamingen die al of niet onverwachts moeten rondkomen met weinig geld. Toch laten zij hun hoofd niet (altijd) hangen en zijn ze stuk voor stuk rijk op hun manier, want ze hebben liefde voor elkaar en het leven.

You can leave your cowboyhoed on

Je kan binnenkort op Play4 naar het derde seizoen kijken. Daarin zie je heel wat oude gezichten terug zoals De Davidsons en de broers Louis en Hubert die al meer dan veertig jaar samen op de ouderlijke boerderij wonen en leven voor hun stiel. Floris duikt letterlijk op uit de zee, met alleen maar een cowboyhoed. Die heeft de kunstenaar voor de gelegenheid gelukkig niet aan, maar gebruikt hij om strategisch zijn zaakje te verbergen.

We maken verder kennis met enkele nieuwe gezichten. Allemaal hebben ze dezelfde ingesteldheid: geen stress. Iets waar we eerlijk gezegd nog iets van kunnen opsteken in deze drukke maatschappij die gericht is op presteren.

Wanneer de nieuwe afleveringen van ‘Don’t Worry, Be Happy’ precies te zien zullen zijn op Play4 is nog niet bekend, maar het is voor binnenkort.

' ' ' '