château planckaert
© Eén

Je kan de avonturen van de vrolijke familie weer elke zondag volgen.

PREVIEW: spanning, een nieuwkomer en vooral veel liefde in nieuw seizoen van ‘Château Planckaert’

Je kan vanaf morgen, 30 oktober, weer elke zondag kijken naar de avonturen van Eddy, Junior, Stephanie en co in een nieuw seizoen van ‘Château Planckaert’. In een preview zien we dat de verbouwingen aan hun Franse kasteel nog volop aan de gang zijn.

Na drie seizoenen ‘Château Planckaert’ nam de vrolijke familie een belangrijk besluit. Ze sloten na bijna twintig jaar hun chambre d’hôtes waar ze met hart en ziel in werkten in de Ardennen, en richten hun volledige focus op de verbouwingen van hun kasteel in Frankrijk. Voor wie de reeks volgt, komt dit niet echt als een verrassing, want in de vorige afleveringen zagen we al dat de combinatie bijzonder moeilijk was.

Nieuwkomer en kers op de taart

Dat zijn trouwens niet de enige plannen die Eddy en co in dit vierde seizoen hebben. De Planckaerts richtten namelijk een heuse glamping op in Frankrijk en de pater familias kocht nóg een project zonder medeweten van de anderen. Ze steken dus zoals we niet anders van hen gewend zijn serieus de handen uit de mouwen, en zelfs de kleinste spruiten van de familie dragen hun steentje bij.

In een preview zien we hoe de toren die de kinderen uitwerkten en bouwden voor de trappenhal als kers op de taart op het kasteel wordt gezet met een kraan. Het is een spannend moment, want voor hetzelfde geld past het ding niet en mogen ze helemaal opnieuw beginnen. Alle familieleden staan gespannen toe te kijken naar le moment suprême. We zien zelfs een nieuwkomer, namelijk Juniors vriendin Pauline die hij leerde kennen dankzij het programma ‘Junior op zoek naar de liefde’. Zij is duidelijk al helemaal ingeburgerd in de knotsgekke familie.

Je ziet ‘Château Planckaert’ vanaf morgen, 30 oktober, elke zondag om 20u op Eén. Na de vierde aflevering wordt het programma even onderbroken tot na het WK voetbal.

' ' ' '