Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...

Kom op tegen borstkanker

Flair steunt Pink Ribbon

Hoe vroeger je borstkanker opspoort, hoe beter de overlevingskansen. Sensibiliseren is dan ook de boodschap. Wat denk je van een Pink Ribbon magazine?

Dit magazine werd in 1992 gelanceerd door Evelyn Lauder, schoondochter van Estée. In Pink Ribbon vind je levensechte getuigenissen van bekende en minder bekende vrouwen, up-to-date informatie van de beste borstkankerspecialisten en praktische lifestyle reportages. De opbrengst van de verkoop gaat integraal naar Kom op tegen Kanker, dat dit jaar rond borstkankerscreening werkt. Pink Ribbon is een uitgave van Sanoma Magazines en wordt los verkocht in de tijdschriftenzaak voor 4 euro. Bekijk de Pink Ribbon TV-spot!

Stuur een Pink e-card

Toon dat je om het Pink Ribbon-verhaal geeft en maak in één klap een goede vriendin blij! Flair ontwierp een lieve Pink-kaart die je naar je beste vriendinnen kunt sturen.

Borstreconstructie of niet? Praat mee in het forum

In Flair vertellen twee vrouwen over hun keuze voor een borstreconstructie. Zij zijn gelukkig met de nieuwe borst en voelen dat hun levenskwaliteit een stukje verbeterde. Wat zou jij kiezen?

 

Fotospecial

Op 21 maart organiseerde de redactie van Pink Ribbon een Pink Day bij Sanoma Magazines. Iedereen kwam die dag in het roze werken (of met een Pink Ribbon-lintje). Ook de redactie van Flair was pretty in pink: bekijk de foto’s!
 

Drie goede redenen om dit nieuwe Pink Ribbon magazine te kopen:

  • Je krijgt een uniek, warm en stijlvol blad dat alles brengt waar vrouwen positieve energie van krijgen.
  • De redactie ging op zoek naar de nieuwste informatie van de beste borstkankerspecialisten en de ontroerendste verhalen van bekende en minder bekende vrouwen die er middenin zitten.
  • Met je 4 euro steun je Kom op tegen Kanker dat dit jaar opnieuw rond borstkankerscreening werkt.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '