Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© YouTube

Confronterende campagne van Dove: ‘Choose Beautiful’

Het merk Dove weet hoe het een campagne moet maken. Ook met ‘Choose Beautiful’ slaan ze de bal niet mis.

Voor deze campagne ging Dove in vijf steden, waaronder Londen en San Francisco, op zoek naar het zelfbeeld van de vrouwelijke bevolking. Boven een dubbele deur hingen er twee bordjes met het opschrift ‘beautiful’ en ‘average’ Het doel van deze campagne? Kijken door welke deur de vrouwen zouden lopen. Vervolgens stelden ze hen dan ook de vraag waarom ze voor welke deur gekozen hadden en welke betekenis schoonheid voor hen heeft.

 

[sm-rambla-embed][YOUTUBE_7DdM-4siaQw][/sm-rambla-embed]

 

Bron: doveunitedstates

Lees ook:

Straffe campagne tegen vrouwenmishandeling

Eerlijke campagne tegen borstkanker

Choquerende campagne tegen hardrijders

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '