Gen F

Join onze community en krijg extra toegang tot artikelen, deel jouw verhaal & ...
© Facebook: Proximus

Hilarisch en schandalig tegelijk.

Man haalt duizenden likes met zijn onwaarschijnlijke klacht op de Proximusfacebookpagina

Robine van Tilburg
Robine van Tilburg chef online
Je kan maar pech hebben in het leven. De vader van Alex Koo betaalde talloze rekeningen voor een vast telefoontoestel (draaischijf incluis) dat hij al jaren niet meer gebruikt. Zoon Alex merkte het abuis op, belde de klantendienst en werd niet naar behoren geholpen. Daarop plaatste hij een gevatte post op de Proximusfacebookpagina.

De vader van Alex Koo betaalde Proximus jarenlang € 2,40 per maand voor de 'huur van een telefoontoestel'. Toen Alex opzocht om welk toestel het ging, bleek het om een voorhistorisch vast toestel met draaischijf te gaan. Omdat hij wil dat zijn vader het geld terruggestort krijgt, contacteerde Alex de Proximusklantendienst: 'Ik was dan ook stomverbaasd toen men vroeg naar een BEWIJS VAN AFLEVERING van deze telefoon. Wie houdt er nu zo'n bewijs bij na 20 jaar??? Eventjes relativeren: 20 jaar geleden had ik ongeveer 15 tanden willekeurig verspreid over mijn hele gebit. 21 jaar geleden kwam Windows 95 uit, was de Super Nintendo het coolste dat er bestond, en twee jaar daarvoor leefde Kurt Cobain zelfs nog...'

 

Alex ging zo nog wel een tijdje door met zijn ludieke geraas tegen de telefoonmaatschappij en haalde er al duizenden likes mee. Hij eindigde met te zeggen dat hij hoopt dat zijn klacht nu wél serieus genomen wordt. We zijn benieuwd...

 

Dit is Alex' volledige klacht op de Facebookpagina van Proximus:

 

 

 

Alex eist de 600 euro die zijn ouders in het totaal aan Proximus betaalden voor de telefoon terug. Dit was Proximus' reactie op de uitgebreide klacht:

 

pr

 

 

 

 

Lees meer:

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content

' ' ' '